مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت در ۱۰ بقعه متبرکه لرستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از اجرای برنامه‌های ویژه دهه کرامت در بقعه متبرکه ۱۰ امامزاده استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز در تشریح برنامه‌های ویژه دهه کرامت از اجرای برنامه‌های دهه کرامت در ۱۰ امامزاده شاخص استان خبر داد و گفت: نهادینه شدن فرهنگ قرآن و اهل‌بیت(ع) در کشورمان به‌دلیل حضور امامزادگان در ایران اسلامی است.

وی با بیان این‌که امروز امامزادگان و بقاع متبرکه مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت هستند، افزود: تروج فرهنگ قرآن و عترت در بقاع متبرکه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان این‌که بقاع متبرکه مرکز نشر و اشاعه سبک زندگی قرآنی و اسلامی است، گفت: مبلّغان با استقرار در امامزادگان و بقاع متبرکه علاوه‌ بر اجرای برنامه‌های دینی به زائران و مخاطبان، مشاوره‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف نیز ارائه می‌کنند.

حجت‌الاسلام خاکباز با بیان این‌که دهه کرامت فرصتی مغتنم برای ترویج سیره و سنت اهل‌بیت(ع) در جامعه است، گفت: برگزاری همایش‌هایی پیرامون معرفی سیره حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع)، تجلیل از نقش امامزادگان در ترویج و احیای معارف دینی، برپایی نمایشگاه‌های دینی فرهنگی، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات کتابخوانی و جشن‌ها و آئین‌های ویژه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دهه کرامت در امامزادگان و بقاع شاخص استان به‌ شمار می‌رود.

انتهای پیام/ د

برنامه‌های دهه کرامت در ۱۰ بقعه متبرکه لرستان اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.