اردبیل؛

برگزاری جشنواره عکس ورزشی شمالغرب کشور در اردبیل

دومین جشنواره عکس ورزشی استان اردبیل و شمالغرب کشور شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان و گیلان به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدخلیل حسینی دبیر اجرایی جشنواره عکس ورزشی استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره عکس ورزشی در اردبیل اظهار داشت: دومین جشنواره عکس ورزشی استان اردبیل و شمالغرب کشور شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان و گیلان امسال به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات این جشنواره بیان کرد: ورزش و بسیج، ورزش و خانواده، ورزش و کارآفرینی، ورزش علمی، حضور جانبازان و معلولان در عرصه ورزش، ورزش و محیط زیست و مسابقات ورزشی مختلف از موضوعات جشنواره است.

دبیر اجرایی جشنواره عکس ورزشی استان اردبیل با بیان اینکه شرکت در جشنواره برای تمامی عکاسان و علاقه‌مندان آزاد است، تصریح کرد: تمامی آثار ارسالی باید در فاصله زمانی سال‌های 90 تا مهرماه 96 عکاسی شده باشند.

حسینی گفت: عکسهای ارسالی باید به وسیله دوربین گرفته شده باشد، اسکن عکس‌هایی که به وسیله دوربین‌های آنالوگ گرفته می‌شود به صورت دیجیتال ارسال شود و نیز در صورت راهیابی به بخش مسابقه فایل اصلی با کیفیت مطلوب برای چاپ و برگزاری نمایشگاه به دبیرخانه ارسال شود.

وی افزود: هر‌ عکاس می‌تواند حداکثر 10 قطعه تک عکس به صورت فایل زیپ به  دبیرخانه ارسال کند و فایل عکس‌ها باید با ذکر نام عکاس و شماره ردیف با حروف لاتین نامگذاری شوند که هرگونه دخل و تصرف در عکس که سندیت عکس را مخدوش کند قابل قبول نبوده اما تصحیح نور و رنگ مجاز است.

دبیر اجرایی جشنواره عکس ورزشی استان اردبیل اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره ارسال کننده عکس را صاحب اثر تلقی می‌کند و هرگونه مسئولیت در این مورد بر عهده ارسال کننده بوده و  شایسته است از دیگر آثار ارسالی که در دیگر جشنواره‌ها شرکت داده شده‌اند در این جشنواره خودداری شود.

 

انتهای پیام/ع

جشنواره عکس ورزشی شمالغرب کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.