دبیرکل ناتو حمله قندهار را محکوم کرد

دبیرکل ناتو امروز پنجشنبه حمله به یکی از کاروان‌های ناتو در افغانستان را که در جریان آن دو سرباز آمریکایی کشته شدند محکوم کرد.

دبیرکل ناتو حمله قندهار را محکوم کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دبیرکل ناتو امروز پنجشنبه حمله به یکی از کاروان‌های ناتو در افغانستان را که در جریان آن دو سرباز آمریکایی کشته شدند محکوم کرد.

 ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در بیانیه‌ای گفت: من به شدت حمله روز چهارشنبه به کاروان ناتو در ولایت قندهار افغانستان را که در آن دو سرباز آمریکایی کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند محکوم می‌کنم.

وی افزود: این حمله بزدلانه و ظالمانه مانع ما در انجام ماموریت‌مان برای کمک به نیروهای امنیتی افغان نمی‌شود؛ نیروهایی که در تلاشند تا کشورشان را با ثبات کرده و از اینکه این کشور مجددا به پایگاه امنی برای تروریسم بین‌المللی تبدیل شود، جلوگیری کنند.

هیات ناتو در افغانستان گفت: روز چهارشنبه به یکی از کاروان‌هایش در ولایت قندهار افغانستان حمله شده است. اوایل همان روز گزارش شده بود که انفجاری در ولایت قندهار صورت گرفته که در جریان آن یک عامل انتحاری یک کاروان نیروهای امنیتی حامل نیروهای بین‌المللی را هدف گرفته است.

هنوز هیچ گروه تروریستی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار