سنندج؛

کسب 8 مدال رنگارنگ دختران دوومیدانی کار کردستانی در مسابقات کشوری

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان دختر استان در مسابقات دوو میدانی قهرمانی مدارس کشور موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، افشین خوشگوار گفت: در مسابقات دوومیدانی قهرمانی مدارس شکور که در سنندج برگزار شد دانش آموزان دختر استان با درخشش در مواد مختلف موفق به کسب چهار مدال طلا، یک نقره و 2 برنز شدند.
وی گفت: در ماده پرش طول، گلابتون زارعی با ثبت رکورد چهار متر و 97 سانتی متر قهرمان شد و درهمین ماده دلنیا بگم جانی با رکورد چهار متر و 89 سانتی متر به مقام سوم و مدال برنز دست یافت.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: گلابتون زارعی دومین مدال طلای خوشرنگ خود در این مسابقات را در ماده 100 متر با مانع با رکورد 14 ثانیه و 90 صدم ثانیه برای کردستان به ارمغان آورد وهستی ثمری نیز در ماده 1500 متر گردن آویز ارزشمند طلا را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: دلنیا بگم جانی در رقابت های ماده 100 متر نهایی با ثبت رکورد 12 ثانیه و 47 صدم ثانیه چهارمین مدال طلای تیم کردستان را به گردن آویخت و کیژان رستمی در 300 متر با مانع زودتر از حریفان خود به خط پایان رسید و با شایستگی بر سکوی قهرمانی ایستاد.
به گفته وی صدف آقاجانی نیز تک مدال نقره تیم کردستان را در ماده 300 متر با مانع به ارمغان آورد و تیم رله کردستان هم در این ماده پس از تیم های البرز و آذربایجان شرقی مدال برنز تیمی را به دست آورد.
خوشگوار افزود: استان کردستان در مقطع ابتدایی مقام هشتم، در مقطع متوسطه اول مقام پنجم و در رقابت های مقطع متوسطه دوم عنوان هشتم تیمی را به دست آورد و در مقایسه با رقابت های سال گذشته شاهد رشد قابل توجه تیم های استان بودیم.
رقابت های دوومیدانی دانش آموزان دختر و پسر کشور از 24 تیرماه تا هشتم مرادماه در سنندج برگزار شد
انتهای پیام/م


کسب چهار مدال طلا، یک نقره و 2 برنزتوسط دختران دوومیدانی کار کردستانی در مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.