تبریز؛

وضعیت بی آر تی تبریز تاسف بار است

معاون عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی با بیان اینکه جلب رضایت مردم اصلی‌ترین هدف از اجرای طرح‌های شهری است، خاطرنشان کرد: شاید عده کمی از مردم از اجرای برخی از طرح‌ها راضی نباشند، ولی باید اقدام‌هابه‌صورتی انجام شود تا حداقل ۹۰ درصد مردم راضی باشند.

وضعیت بی آر تی تبریز تاسف بار استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمدصادق پورمهدی، در خصوص اجرای طرح تونل انرژی در تبریز، گفت: این پروژه یکی از زحماتی است که شهر تبریز برای تبدیل شدن به یک کلانشهر باید متحمل شود و پروژه باید به نحوی اجرا شود که آسایش مردم را سلب نکند.

وی با بیان اینکه این طرح، ۱۰ سال پیش تصویب ‌شده بود، ولی اراده‌ای برای اجرای آن وجود نداشت، افزود: این طرح یکی از نیازهای شهر تبریز در ۲۰ تا ۳۰ سال آینده است و خوشحالیم که اجرای آن در زمان مسئولیت ما اتفاق افتاده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی درخصوص میزان آسفالت‌ریزی بزرگراه تبریز - اهر نیز گفت: قرار بود ۱۴ کیلومتر از ۳۵ کیلومتر این بزرگراه را تا این مدت آسفالت کنیم، متأسفانه مقداری از آن به تعویق افتاده است.

وی، ایجاد ممنوعیت تردد در روزهای تعطیل و پیش‌بینی محورهای جایگزین را روشی برای کاهش ترافیک در این محور اعلام کرد و گفت: هدف سلامتی مردم است و باید خود مردم نیز موارد ایمنی را رعایت کنند.

پورمهدی تصریح کرد: نهایتاً مدیریت و همکاری راه و شهرسازی استان و همکاری دستگاه‌های اجرایی در خصوص وضعیت جاده اهر-تبریز نیازمند تمرکز بیشتر بوده و استانداری آماده است در صورت بروز مشکلی، پیش‌آمدها را سامان‌دهی کند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با ابراز تأسف از وضعیت موجود مسیرهای بی‌آرتی تبریز، گفت: وضعیت این مسیر به‌ویژه در نقاطی مثل تقاطع خاقانی، واقعاً تأسف‌بار است و باید در سامان‌دهی آن تسریع شود

انتهای پیام/خ

پروژه ها طوری اجرا شوند که آسایش مردم را سلب نکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار