تبریز؛

آغاز اردوی جهادی پزشکی در شهرستان چاراویماق

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چاراویماق، از آغاز اردوی جهادی پزشکی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان چاراویماق خبر داد.

آغاز اردوی جهادی پزشکی در شهرستان چاراویماقبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مهدی مسیب پور بیان کرد: این اردوی جهادی با حضور 150 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تا 21 مرداد ماه جاری و برای ارایه خدمات پزشکی و فرهنگی به اهالی منطقه اجرا می شود.
وی اضافه کرد: در این اردو خدمات پزشکی عمومی، تخصصی، دندانپزشکی، بهداشت محیط وعمومی، تغذیه و رژیم درمانی، توانبخشی، پرستاری، مامائی، غربالگری و آموزش فرهنگ عمومی و فردی بهداشتی به مردم ارائه می شود.
وی گفت: در طرح اردوی جهادی، روزانه 150 بیمار در بخش پزشکی و 80 بیمار در بخش دندانپزشکی معاینه و درمان شده و 2 هزار و 500 نفر نیز غربالگری می شوند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان چاراویماق همچنین از تکمیل و بهره برداری از ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان چاراویماق تا اواخر امسال خبر داد.
مسیب پور افزود: ساختمان قدیمی ستاد مرکز بهداشت و درمان به دلیل فرسودگی تخریب شد و به جای ساختمان جدید در3 طبقه در زمینی به مساحت یکهزار و 600 مترمربع با اعتباری نزدیک به 20 میلیارد ریال ساخته می شود.
هفت مرکز بهداشتی و 32 خانه بهداشت روستایی در چاراویماق فعال بوده و پنج خانه بهداشت روستایی نیز در دست ساخت است.

انتهای پیام/خ


 اردوی جهادی پزشکی باحضور 150دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان چاراویماق 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار