یزد؛

اهدای خون مدیرکل و جمعی از کارکنان کتابخانه‌های عمومی یزد

مدیرکل و جمعی از کارکنان کتابخانه‌های عمومی یزد با حضور دراداره انقال خون یزد بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهداکردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ به مناسبت هفته انتقال خون صورت گرفت اهدای خون مدیرکل و جمعی از کارکنان کتابخانه‌های عمومی یزد مدیرکل و جمعی از کارکنان و کتابداران اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد  با حضور در اداره کل انتقال خون استان یزد، خون خود را اهدا کردند.

رقیه دوست فاطمی‌ها، به همراه جمعی از همکاران ستادی و کتابدار خود به مناسبت هفته انتقال خون در محل پایگاه اصلی اداره کل انتقال خون استان یزد حضور یافتند و بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهداد کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همچنین پس از اهدای خود، با نقی تقوایی، مدیرکل انتقال خون استان نیز دیدار کرد و هفته انتقال خون را به وی و همکارانش تبریک گفت.

دوست فاطمی‌ها، با ابراز خرسندی از حضور در پایگاه انتقال خون استان، تلاش کارکنان این اداره کل را ستود و نقش آنان را حیات‌بخشی به بیماران و نیازمندان به خون سالم دانست.

مدیرکل انتقال خون استان یزد نیز از نیّت خیر مدیرکل و کارکنان کتابخانه‌های استان برای کمک به بیماران نیازمند خون تشکر کرد و گفت: قرآن نجات و زنده کردن یک نفر از انسان‌ها را نجات همه انسان‌ها می‌داند و این تأکید، نشان دهنده نگاه متعالی اسلام است.

وی با شبیه دانستن رسالت دو مجموعه انتقال خون و کتابخانه‌های عمومی، تصریح کرد: همانطور که وظیفه اصلی همکاران ما در انتقال خون، تأمین خون سالم و حیات‌بخشی به بیماران نیازمند است، کتابخانه‌های عمومی نیز رسالت اصلی را در احیای آگاهی و دانش و بینش مردم دارند.

در پایان این دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و همکاران وی از برخی بخش‌های پایگاه اصلی انتقال خون یزد دیدن کردند.

گفتنی است، نهم مردادماه به عنوان روز ملی اهدای خون نامگذاری شده است.

از هفت تا دوازده مرداد هفته انتقال خون نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ ی

اهدای خون سالم  حیات‌بخشی به بیماران نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.