ساری؛

اعمال محدودیت ترافیکی جاده‌های مازندران در پایان دومین هفته مردادماه

محدودیت ترافیکی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه امروز جمعه ۱۳ مردادماه در جاده‌های مازندران اعمال شد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیلات آخرهفته، محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از امروز جمعه ۱۳ مردادماه تا روز یکشنبه ۱۵ مردادماه بمدت دو روز اعمال خواهد شد.


وی افزود: آمد و شد همه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع شد.


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور چالوس، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه ۱۳ مرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.


سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۳ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل، به صورت یک طرفه خواهد بود.


اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران در روز شنبه ۱۴ مردادماه


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۴ مردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.


سرهنگ قدمی افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.


وی گفت:: در جاده سوادکوه ،  آمد و شد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۴ مردادماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.


وی افزود: تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۵ مردادماه از محور‌های چالوس- هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.


تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.


انتهای پیام/آ


اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار