رییس گروه دوستی پرتغال گفت: برای اولین یک گروه دوستی میان دو کشور شکل گرفته است.

گروه دوستی ايران و پرتغال برای اولین بار تشکیل شدبه گزارش  خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ژوزه فونسکا سیلوا رییس گروه دوستی پرتغال که برای شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده، در بدو ورود در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و در جمع خبرنگاران با اشاره به تمدن قدیمی ایران و پرتغال اظهار داشت: روابط بین دو کشور هر روز در حال قوی‌تر شدن است.

رییس گروه دوستی پرتغال افزود: ایران در‌های خود را به سوی جهان به خصوص پرتغال گشوده و این روابط روز به روز قوی‌تر مَی شود.

وی تصریح کرد: دور اول ریاست جمهوری آقای روحانی به لحاظ سیاسی مهم بود و این که در دوم نیز این روابط با جهان به ویژه پرتغال حفظ شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

رییس گروه دوستی پرتغال با بیان این که برای اولین یک گروه دوستی میان دو کشور ایران و پرتغال شکل گرفته است، افزود: گرو‌های پارلمانی از دو کشور دیدار‌هایی داشتند که باعث شد تا نتایج و گام‌های مثبت دو سویه برداشته شود.

سیلوا در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: امیدوارم این گام‌های خلاقانه ادامه داشته باشد چرا که برای رسیدن به أهداف دو کشور بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

حضور رئیس گروه دوستی پرتغال برای شرکت در مراسم تحلیف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار