تصادفات در هفته‌ای که گذشت؛

تصادف کامیون با پژو در جاده تلو/ اتوبوس مسافربری با 35 سرنشین دچار حریق شد

با یک کلیک از مهمترین اخبار تصادفات در هفته ای که گذشت، مطلع شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری به مهم ترین اخبار تصادفات در هفته ای که گذشت، می پردازیم.

اتوبوس مسافربری با 35 سرنشین دچار حریق شد

سرهنگ امیدوار رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی اظهار داشت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری بنز در ساعت 18:30 عصر روز نهم مرداد در آزادراه شهید شوشتری در مسیر مشهد به نیشابور دچار حریق شد.

وی افزود: با حضور به موقع پلیس تمامی مسافران از اتوبوس خارج شده و مراتب به آتش نشانی گزارش شد و حریق توسط نیروهای آتش نشانی مهار شد.

تصادف موتورسیکلت با کامیون یک کشته برجای گذاشت

سرهنگ شیرمحمدی رئیس پلیس راه استان زنجان ؛ اظهار داشت: روز هشتم مردادماه در محور زنجان-بیجار یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون برخورد کرد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه ترک نشین موتور جان خود را از دست داد و راکب موتور مجروح شد که با حضور نیرو‌های امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

تصادف 3 وسیله نقلیه در خیابان امام خمینی(ره)

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ؛ اظهار داشت: در ساعت 02:00 بامداد هشتم مردادماه در خیابان امام خمینی(ره) در محدوده دانشگاه افسری امام علی(ع) یک دستگاه پژو 206 با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد که به دنبال این حادثه موتورسیکلت از مسیر خود منحرف شد و با کامیون میکسر برخورد کرد.

وی افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه ترک‌نشین موتورسوار در دم جان خود را از دست داد و راکب موتورسیکلت نیز دچار مجروحیت شد.

تصادف کامیون با پژو در جاده تلو

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ؛ اظهار داشت: در ساعت ٢٣:٠٥ شب هفتم مردادماه در جاده تلو به سمت تهران یک دستگاه پژو با کامیون برخورد کرد.

وی بيان كرد: متاسفانه در پی وقوع این حادثه راننده و سرنشین پژو در دم جان خود را از دست داد.

انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
امیر
۱۱:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
وای چه طسادفی