غیاثی: برخی در رسانه ها نخود هر آش می شوند و همکار خود را ضایع می کنند

کارشناس داوری گفت: برخی فکر می کنند اگر در حین ضبط برنامه زنده تلویزیونی نخود هر آش شوند و همکار خود را ضایع کنند کار درستی کرده اند.

رضا غیاثی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با انتقاد از یکی از کارشناسان داوری فوتبال که در حین ضبط یک برنامه زنده، نظرات او را اشتباه خوانده بود اظهار کرد: شب گذشته در حالی که من در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور داشتم و به کارشناسی داوری دیدارهای روز نخست هفته دوم لیگ برتر می پرداختم در حین ضبط برنامه یکی از کارشناسان داوری با یکی از عوامل برنامه تماس گرفت و نظر مرا اشتباه خواند.

 او افزود: این کارشناس داوری گفته است غیاثی به دلیل همکاری با فدراسیون و دریافت حق الزحمه از کمیته داوران حاضر نیست اشتباه داور دیدار سایپا و صنعت نفت را قبول کند.

 کارشناس داوری ادامه داد: آنچه که من در آن برنامه تلویزیونی مطرح کردم نظر شخصی ام بوده و به هیچ عنوان قصد حمایت از داور آن بازی را نداشتم. برخی فکر می کنند اگر علیه همکار خود سمپاشی کرده و او را ضایع کنند کار درستی کرده اند.

 غیاثی در پایان گفت: من به این کارشناس داوری توصیه می کنم برای حفظ شان خود از این زیاده گویی ها دست بردارد، گویا او فراموش کرده ابلاغ های دوران داوری اش را از چه کسی گرفته و نامش توسط چه کسی در لیست بین المللی داوران قرار داده شده است.من با افتخار اعلام می کنم که مشاور داوری فدراسیون فوتبال هستم و با توجه به قوانین فعلی کشور حق مشاوره نیز دریافت می کنم.

 

انتهای پیام/

اظهارات جنجالی غیاثی در مورد یکی از کارشناسان داوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار