ساری؛

همت مسولان برای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم

امام جمعه ساری گفت: مسئولان، تسلیم دشمن نشوند، نفوذ دشمن را بفهمند و همت کنند تا مسائل اقتصادی و فرهنگی جامعه با اتکای نیرو‌های متخصص داخلی حل شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه تنفیذ رئیس جمهور دوازدهم روز گذشته با حضور مقام معظم رهبری و سران برخی کشور‌های جهان برگزار شد، گفت: با این اقدام، جایگاه و مقبولیت مردمی حجت‌الاسلام روحانی مضاعف شده و امید است دولت دوازدهم با حمایت مجلس، قوه قضاییه، وزرای کارآمد و مردم ایران مشکلات امروز جامعه اسلامی ایران نظیر بیکاری، مسکن، تولید را برطرف کند.


وی با تاکید بر رونق تولید در جامعه، افزود: با ایفای جایگاه سازندگی در جامعه بیکاری از ایران اسلامی و مردم دور خواهد شد.


حجت‌الاسلام یوسف‌پور به برگزاری مراسم حج امسال اشاره کرد و افزود: ۱۱ هزار نفر از ایران در مدینه حضور دارند امید است تا با سلامتی و حج قبول شده به وطن برگردند.


وی گفت: امیدوارم حجاج همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: حجی جامع و دارای خصوصیاتی مانند عزت، امنیت و رفاه هم از نظر فردی، اخلاقی و سازندگی حج و هم از نظر اجتماعی داشته باشند و ان‌شاءالله همه حجاج به سلامت بروند و اعمال‌شان مقبول باشد و به سلامت به کشور بازگردند.


وی با اشاره به اینکه ۱۴ مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی نامگذاری شده است، افزود: در تاریخ حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی در عصر جاهلیت و بربریت مورد هجمه و خدشه قرار گرفته است.


امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه جهان امروز که از آن به عصر جاهلیت مدرن نامبرده می‌شود ، سردمداران و مستکبرین دنیا حقوق و کرامت انسان‌های مظلوم و ستمدیده جهان را مورد هدف قرار دادند، گفت: با این حربه و ترفند تمام شئون و کرامت انسان را زیرپا لگد مال کردند.


حجت‌الاسلام یوسف‌پور با بیان اینکه همگان در جامعه دینی و نهاد‌های فرهنگی و دانشگاهی نسبت به تقویت حیا و پاکدامنی در جامعه نقش آفرین باشند، افزود: نقش دولتمردان در تربیت و حفظ کودکان و جوانان جامعه اسلامی وظیفه سنگینی را برعهده دارند.

 

وی گفت: همه مسؤولان، پدران و مادران و مردم باید مراقب و مواظب باشند، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید این موقعیت را برای تربیت نسل جوان بخوبی بدانند.


امام جمعه موقت ساری با نامگذاری ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تبریک این روز به تلاشگران این عرصه، گفت: شغل خبرنگاری مقدس، خطیر، پراضطراب و خطرپذیر بوده است.


حجت‌الاسلام یوسف‌پور با تاکید بر تکریم جایگاه خبرنگاران فاخر در جامعه، افزود: خبرنگاران باید صداقت، امانت، حرمت‌داری، منافع ملی، بصیرت و انتقادسازنده را برای اصلاح جامعه در دستور کار داشته باشند.


انتهای پیام/آ


الویت برنامه ریزی دولت حل معضل بیکاری جامعه باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار