قزوین ؛

تاکید امام جمعه قزوین بر اشتغالزایی و اجرای اقتصاد مقاومتی

امام جمعه قزوین گفت : دولتمردان اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های امروز نماز جمعه افزود :  دولتمردان ضمن حمایت از مردم و مستضعفان و ایجاد اشتغال ، در جهت شناسایی توانمندی ها و تقویت صنعت کشور تلاش کنند .

امام جمعه قزوین افزود :  تلاش دولت دوازدهم  در جهت خدمت به مردم ، تقویت وحدت و عزت ملی و همچنین  اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین  با اشاره به تنفیذ حکم ریس جمهور بدست مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب بر اساس احترام به آرای مردم  حکم ریاست جمهوری را تنفیذ کردند و در مراسم تنفیذ رهبر انقلاب مسائل بسیار مهمی مطرح کردند که باید سر لوحه کار دولت دوازدهم باشد .

امام جمعه قزوین افزود : رئیس جمهور متعلق به همه ملت است و باید در عزل و نصب ها نگاه سیاسی و حزبی نداشته باشد و از افراد شایسته در مسئولیت ها استفاده کند. 

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه به توطئه های غرب و استکبار جهانی علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: با آشکار شدن چهره واقعی آمریکا همه کسانی که با تعصب از برجام دفاع می کردند  متوجه دروغ آمریکا شده اند  که این کشور به هیچ تعهدی پایبند نیست.

امام جمعه قزوین همچنین با تبریک میلاد حضرت امام رضا(ع) افزود: سیاست امام رضاعلیه السلام تحکیم پایه های ولایت و امامت بود .
انتهای پیام/.

 

خطبه های نماز جمعه قزوین به امامت حجت الاسلام و المسلمین عابدینی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار