امام جمعه ابرکوه گفت: ملت شجاع ایران، خدمتگزاران کشور را در مقابله با زورگوئی های استکبار تنها نخواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه با اشاره به حکم تنفیذ روحانی رییس جمهوری توسط مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور اطمینان داده اند که ملت شجاع ایران ، خدمتگزاران کشورشان را در دشواری ها و در مقابله با زورگوئی ها و زیاده خواهی های استکبار تنها نخواهند گذاشت.

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه باتبریک میلا با سعادت هشتمین امام شعیان حضرت امام رضا (ع)اظهارکرد: دولت آینده باید از تهدیدها و تحریمها و ترفندهای دشمن ،هراسی نداشته باشد.

وی بابیان اینکه نظام و کشور عزیزمان بسیار پرظرفیت است افزود: مسئولان باید این استعداد و ظرفیّتها را بشناسند و از آنها بهره برداری کنند.

امام جمعه ابرکوه یادآورشد : براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری ، دولت دوازدهم باید مبارزه با فساد را اولویّت بخشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم رییس جمهور محترم و دولت آینده موفق شوند با تدبیر در برابر هجمة گسترده دشمنان و بدخواهان و بحران آفرینان با حمایت از تولید و اشتغال در جبهة اقتصادی و حمایت از نیروهای انقلاب در جبهة فرهنگی و با یکسان سازی مواضع بر موج بحرانها فائق آیند.

امام جمعه ابرکوه بااشاره به ایام اعزام حجاج بیت الحرام وبرگزاری مناسک حج تصریح کرد: امیدوارم حجاج با توفیقات الهی بتوانند با اعمال و مناسک خود آئینه تمام نمای مناسک حج ابراهیمی باشند .

وی افزود: حج ابراهیمی یعنی حج در پرتو ایمان و اتحاد امت اسلام و تبّری جستن از شرک و ظلم و طاغوت که جلوه ای از عبادت توأم با سیاست است .

ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ ی

  شناسایی و بهره برداری مسئولان از استعداد و ظرفیّتهای نظام و کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.