ذوالفقارنسب: فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید دلایل شجاعی و حاج صفی را بشنوند

مشاور وزیر ورزش بیان کرد: بازیکنان ایرانی پانیونیوس به دلیل قرارداد با باشگاه یونانی مقابل رژیم اشغالگر قدس به میدان رفته اند و باید دلایلشان را برای مسئولان تشریح کنند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی کردن مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در ترکیب تیم پانیونیوس یونان مقابل مکابی رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: باید به مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان فرصت داد پس از شنیدن دلایل شجاعی و حاج صفی درمورد بازی کردن آن ها مقابل رژیم اشغالگرقدس تصمیم بگیرند.

او افزود: درمورد این موضوع نباید شتاب زده عمل کرد. طبق قانون هیچ کدام از ورزشکاران ایرانی که زیر پرچم مقدس کشورمان فعالیت می کنند، حق ندارند مقابل نمایندگان رژیم اشغالگر قدس به میدان بروند چراکه با این کار به اقدامات ننگین این رژیم مشروعیت می بخشند اما بحث شجاعی و حاج صفی متفاوت است چراکه آن ها بازیکنان ایرانی دارای قرارداد با تیمی خارجی هستند. آن ها طبق تعامل با باشگاه پانیونیوس یونان در بازی رفت تیمشان مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس به میدان نرفتند اما زمانیکه مسئولان باشگاهشان 2 بازیکن ایرانی را مجبور کرده اند که در بازی برگشت بازی کنند، شرایط متفاوت می شود.

ذوالفقارنسب ادامه داد: نبایست درباره شجاعی و حاج صفی شتاب زده عمل کنیم. آن ها اقدامی را انجام داده اند که از لحاظ عرف رایج در کشورمان پسندیده نیست اما برای این کار تحت اجبار باشگاهی خارجی قرار گرفته اند که پس از حضور در ایران باید دلایل خود را برای مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ارائه کنند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش در پایان خاطرنشان کرد: شجاعی و حاج صفی برای فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده اند اما اقدام اخیرشان هم باید به شکلی دقیق بررسی شود. بنابراین تا زمانی که به دستورالعمل و قانون های چنین اقدامی دسترسی نداشته باشم، نمی توانم بازیکنان تیم ملی کشورمان را محکوم کنم یا بگویم حرکتشان درست بوده است.

انتهای پیام/

صحبت های ذوالفقارنسب در مورد اقدام حاج صفی و شجاعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
میشنون
Netherlands
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
کارشون اصلا توجیهی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
هیچ دلیلی پذیرفته نیست

چه اشکالی داشت محروم بشوند؟
خیلی از اینها بهتر ها از مدال طلا گذشتند و به پهلوانی رو اوردند
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
اگه بازی نمیکردن بخدا جریمه را ما ایرانیها میدادیم .فشارچیه .دروغه .بخاطرپول اسراییل کثیف راخوشحال کردن وخانواده های شهدارا غمگین .درست نبود بخدا.
آخرین اخبار