شهرکرد؛

همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان (ع) در شهرکرد

همایش استانی تکریم و بزرگداشت امامزادگان (ع) در شهرکرد برگزار شد.

همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان (ع) در شهرکردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همایش استانی تکریم و بزرگداشت امامزادگان (ع) به مناسبت دهه کرامت و روز بزرگداشت امامزادگان (ع) و با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، خادمان حرم مطهر رضوی و عموم مردم در آستان مقدس امامزاده سید محمد (ع) واقع در غرب شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام شوذب شیری مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این همایش با تأکید بر اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه مصداق فرهنگ هر شهر و منطقه هستند گفت: چهارمحال و بختیاری از اوایل قرن سوم هجری میزبان اهل‌بیت (ع) و همواره محب خاندان وحی (ع) بوده اند.

 گفتنی است: غبارروبی حرم مطهر، برپایی خیمه معرفت، تجلیل از هیئت های امنا، خادمان و فعالان آستان امامزادگان (ع) استان، سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از بخش‌های این همایش بود. 

بارگاه مطهر «حضرت امامزاده سیّد محمّد بن ابی طالب (ع)»، مشهور به «سلطان سبزپوش» یا «سلطان محمد» در فاصله ۴ کیلومتری ناحیه غرب شهرکرد قرار دارد.

آستان نورانی این امامزاده بزرگوار (ع) که دارای کرامات زیادی است و مردم منطقه، همواره اعتقاد و ارادت خاصی به ایشان داشته و دارند، هر ساله پذیرای تعداد بیشماری از زائران و گردشگران می‌باشد.

پنجم ماه ذی القعده و پنجمین روز از دهه کرامت به عنوان «روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان (ع)» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان (ع) برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.