رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه:

تبدیل تمامی اسناد تک‌برگی موقوفات دفترچه‌ای در ارومیه

تا پایان امسال تمامی اسناد موقوفات دفترچه‌ای ارومیه به تک‌برگی تبدیل می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ علی بابایی با تاکید بر اینکه تا پایان امسال تمامی اسناد موقوفات دفترچه‌ای ارومیه به تک برگی تبدیل می‌شود اظهار داشت: سهمیه ارومیه برای تک‌برگی کردن این اسناد 162 فقره است که تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

وی از سنددار کردن موقوفات برابر تفاهم‌نامه با اداره ثبت اسناد خبر داد و بیان کرد: در این رابطه اقدام به نقشه‌برداری سهم موقوفات در روستاهای کهریز، ماکوکندی، امام‌کندی، گل‌تپه و نیز در روستاهای تازه‌کند، زنیزه، قلعه اسماعیل آقا و یورقانلو برای اخذ سند شده است.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه گفت: تاکنون 90 درصد این طرح اجرا شده و در اداره ثبت اسناد نیز در حال صدور سند است و تا یک ماه آینده 10 درصد باقی مانده نیز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری طرح نشاط معنوی در امامزادگان شهرستان ارومیه تصریح کرد: هدف از اجرا این طرح، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بوده که از 17 تیر آغاز و تا 26 مرداد ادامه می‌یابد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه افزود: در این طرح هفت مبلغ اعزامی از قم که به دو شیوه برگزاری کلاس‌های ثابت در امامزاده محمد و ابراهیم و بقعه محمدبن خلیلان و نیز اردوهای زیارتی در راستای شناخت امامزادگان در امامزاده غریب‌حسن برگزار می‌شود، حضور دارند.

وی گفت: در این رابطه نیز تفاهم‌نامه‌ای با کانون‌های مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج منعقد شده و پیش‌بینی می‌شود که پنج تا 10 هزار نفر تحت پوشش این برنامه قرار گیرند.

انتهای پیام/ب

تا پایان امسال تمامی اسناد موقوفات دفترچه‌ای ارومیه به تک‌برگی تبدیل می‌شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.