یاسوج؛

اتصال یاسوج به شبکه آزاد راه اصفهان-شیراز

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اقدامات انجام شده توسط مسئولان و متولیان امر یاسوج به شبکه آزاد "اصفهان-شیراز" متصل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  غلام‌محمد زارعی  گفت: اتصال یاسوج به شبکه آزاد راه "اصفهان--شیراز" از دو محور مطالعه و چند روز پیش نیز آگهی آن منتشر شد که منتظر حضور سرمایه‌گذار و نهایی شدن پروژه هستیم.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد آزاد راه ندارد عنوان کرد: این استان از اعتبارات سالانه آزاد راه‌های کشوری ریالی بهره‌مند نمی‌شود و باید در این زمینه تدبیری لازم و فوری اندیشیده شود.

زارعی از موافقت وزارت راه و شهرسازی با اتصال یاسوج به آزاد راه" اصفهان-شیراز" خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه استان‌های جنوبی به مرکز کشور متصل شده و به طور حتم در توسعه کهگیلویه و بویراحمد نقش به‌سزایی دارد.

وی ابراز کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 131 کیلومتر بزرگراه، 471 کیلومتر راه اصلی، 923 کیلومتر راه فرعی و هزار و 369 کیلومتر راه روستایی بوده و البته رشد جاده‌ای این استان متناسب با رشد افزایش تولید، مصرف وسایل نقلیه و افزایش حجم ترافیک نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در زمینه راهسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف اعم از راه‌های روستایی، اصلی و فرعی شاهد کارهای بزرگی هستیم به گونه‌ای که هم اکنون بخشی اعظمی از روستاهای این استان از نعمت جاده مناسب بهره‌مند هستند.

 

انتهای پیام/ش

یاسوج از اعتبارات سالانه آزاد را ه های کشوری ریالی بهره‌مند نمی‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.