اردبیل؛

اشتغال بیش از یک هزار نفر در شهرک های صنعتی استان اردبیل

امسال یک هزار و 56 نفر در واحدهای تولیدی شهرک ها و نواحی صنعتی این استان مشغول به کار می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی نظری شیخ احمد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل افزود: این تعداد شغل با فعال شدن 66 طرح تولیدی نیمه تمام در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایجاد می شود .
وی گفت: این طرح ها در راستای برنامه ها و سیاست های اقتصاد مقاومتی انجام گرفته و با تحقق آن تحول عظیمی در بخش صنعت استان و زمینه اشتغالزایی صورت خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با شاره به اینکه این شرکت برای حمایت از بخش تولید و صنعت در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید در شهرک ها و نواحی صنعتی اقدامات مهمی را در پیش دارد ،افزود : علاوه بر طرح های نیمه تمام بر اساس برنامه های اقتصاد مقاومتی 36 فقره قرارداد جدید برای فعال سازی واحدها اجرا می شود که با فعال سازی این واحدها هم برای 126 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

نظری به حمایت همه جانبه از واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی اشاره کرد و گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان با برگزاری جلسات طرح رونق و رفع موانع تولید و دعوت از واحدهای صنعتی که با موانع تولید روبرو هستند سعی بر حل مشکلات آنان دارد.

وی در باره ارائه تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی صنعتی افزود: معرفی واحدهای صنعتی و تولیدی به بانکها برای دریافت تسهیلات و معرفی به صندوق ضمانت سرمایه گذاری برای حل مشکلات وثیقه بانکی از اقدامات حمایتی این شرکت در جهت رفع مشکل مالی واحدهای صنعتی در سال گذشته بود که امسال هم این برنامه ها ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل همچنین گفت: امسال طرح توسعه خوشه های کسب و کار توریسم و صنایع فلزی در راستای توسعه متوازن و دسترسی به رشد اقتصادی مناسب در منطقه وارد فاز اجرایی می شود.

نظری با اشاره به تشکیل اولین کمیته راهبری خوشه های کسب و کار افزود: خوشه های کسب و کار نقش محوری و اساسی در سیاست های توسعه ای بخش های اقتصادی و صنعتی بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ایفا می کند.

 

انتهای پیام/ع

شهرک های صنعتی استان اردبیل


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.