همدان؛

115 همدان، مزاحمان تلفني را تعقيب می کند

رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي همدان از تحت تعقيب قرار گرفتن مزاحمان تلفني 115 همدان توسط اداره آگاهي

115 همدان، مزاحمان تلفني را تعقيب می کندبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حبيب معصومي اظهار کرد: با دادگستري استان براي رسيدگي مناسب به پرونده مزاحمان تلفني 115 همدان مکاتبه شد و اطلاعات ارسال شد در حالي که در گذشته اين روند وجود نداشت و براي هر يک مورد مزاحمت تلفني پرونده جداگانه‌اي تشکيل مي‌شد اما از اين به بعد به طور کلي با دستور مديرکل دادگستري استان به يکي از معاونت‌ها موضوع مزاحمت‌هاي تلفني پيگيري مي ‌شود.

وي با بيان اينکه براساس اعلام فهرست ماهانه مزاحمان 115 واحد ارتباطات پيگيري‌هاي لازم براي بررسي مزاحمان تلفني 115 همدان انجام شد، گفت: طي مکاتبه با سازمان‌ها و مراجع مرتبط فرايند برخورد با متخلفان و مزاحمين خطوط 115 به جريان درآمد و مراتب به اطلاع رئيس دادگستري استان همدان رسيد.

رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي همدان افزود: با دستور مقام قضايي، مديرکل دادگستري استان بررسي و تحت تعقيب قرارگيري مجرمين احتمالي را از طريق اداره آگاهي صادر کرد.

وي با بيان اينکه در حال حاضر شناسايي مزاحمان در دستور کار قرار دارد ابراز اميدواري کرد شاهد کاهش تعداد مزاحمت‌هاي تلفني باشيم.

معصومي با بيان اينکه مزاحمان تلفني 115 با جان مردم بازي مي‌کنند گفت: پيشگيري از مزاحمت‌هاي تلفني نياز به اطلاع ‌رساني دارد و آموزش در اين زمينه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وي با اهميت به اطلاع ‌رساني در اين زمينه از سوي خانواده‌ها، رسانه‌ها و آموزش و پرورش، توجه به اين موضوع را خواستار شد.

انتهای پیام/ د

اورزانس 115 همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.