رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب گفت :

کشف ۳۰۹ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان تکاب

۳۰۹ هزار نخ به ارزش ۵۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال سیگار قاچاق در شهرستان تکاب کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛توحید شریفی با اشاره به عملکرد تیر ماه این اداره و با بیان اینکه در این بازه زمانی تعداد 700 مورد بازرسی صورت گرفت و 15 فقره پرونده تخلف کشف شد اظهار داشت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله نیز 611 میلیون و 506 هزار  ریال برآورد شده است.

وی با بیان آمار و عملکرد بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه آرد و نان افزود: در تیر ماه امسال تعداد بازرسی‌های انجام شده 180 واحد بوده و تعداد پرونده چهار مورد و ارزش ریالی پرونده‌ متشکله نیز هشت میلیون 964  هزار ریال برآورد شده است.

شریفی تصریح کرد: در شهرستان تکاب نیز همانند سایر شهرستان‌ها، مشکلات واحدهای صنعتی فعال،نیمه فعال، راکد و طرح‌های در دست اجرا در این ماه پیگیری شد.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب با اشاره به فعالیت‌های بخش صنفی این اداره اظهار داشت: در این زمینه در بخش امور فرش علاوه بر صدور هفت فقره کارت قالیبافی، 44 فقره نیز تمدید شد.

وی با بیان اهم اقدامات حوزه نظارت و بازرسی در تیر ماه امسال در زمینه کالای قاچاق و دخانیات این شهرستان گفت: در این رابطه نیز دایره قاچاق با ارسال صورتجلسه کشف سیگار به تعداد 309 هزار نخ به ارزش  510 میلیون و 750 هزار ریال کرده و اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان نیز اقدام به  تشکیل پرونده برای صدور حکم قانونی به تعزیرات شده است.

انتهای پیام/ب

 ۳۰۹ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان تکاب کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.