پوشش مسابقات قرآنی آموزش و پرورش در شبکه قرآن

شبکه قرآن و معارف سیما سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش را پوشش تصویری خواهد داد.

پوشش مسابقات قرآنی آموزش و پرورش در شبکه قرآنبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ همزمان با سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش که از امروز یکشنبه 15 مرداد در مشهد مقدس آغاز خواهد شد، شبکه قرآن و معارف سیما مراسم افتتاحیه و اختتامیه، همچنین گزیده‌ای از این رقابت‌ها را به تصویر می‌کشد.

در همین راستا آیین افتتاحیه بخش پسران این مسابقات عصر امروز یکشنبه 15 مرداد ماه از ساعت 18 به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌رود.

همچنین افتتاحیه رقابت دختران در بخش‌های قرآن، عترت و نماز، روز جمعه 20 مرداد برگزار می‌شود که این مراسم نیز از ساعت 18 به صورت زنده پخش خواهد شد.

بنابر این گزارش، آیین اختتامیه مسابقات قرآن و عترت آموزش و پرورش در بخش پسران روز 18 مرداد و اختتامیه بخش دختران روز 23 مرداد از ساعت 9:00 لغایت 11:00 برگزار خواهد شد که هر دو این مراسم نیز تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

گزارش‌هایی از رقابت‌ها و حواشی این مسابقات در قالب برنامه «روزنه» پخش خواهد شد.

گفتنی است؛ سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از 15 مرداد لغایت 23 همین ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار