زاهدان؛

افتتاح نخستین مرکز هوشمند الکترونیک (مها) پلیس در زاهدان

نخستین مرکز هوشمند الکترونیک (مها) پلیس در زاهدان افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌های ۹۳، ۹۴ ۹۵و بهترین وضعیت امنیتی را در استان داشته ایم و این نشان بسیارخوب و افتخار بزرگی است برای نیروی انتظامی که توانسته است در تاریخ به ثبت برساند.


میرشکار در مراسم افتتاح نخستین مرکز هوشمند الکترونیک (مها) پلیس در زاهدان افزود: سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۳۳0 میلیون دلاری سرمایه‌گذاری خارجی و ۱۵ هزار میلیارد تومانی اعتبارات دولتی در حال اجرا و بهره برداری در استان می باشد که این امر به سبب امنیت ایجاد شده ای است که توسط نیروی انتظامی در سال های اخیر بوجود آمده است.


وی بیان کرد: از ۸ هزار خدمت دولتی، 1600 خدمت به مردم توسط نیروی انتظامی صورت می‌گیرد که این عزیزان به شایستگی توانستند این خدمات را به خوبی به شهروندان ارائه دهند.


میرشکار با اشاره به کشف 80 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در  استان، گفت: رضایتمندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی در کاهش تصادفات و سرقت ها بسیار افزایش پیدا کرده است و این نشان از تلاش شبانه‌روزی این کارکنان خدوم می باشد.


وی بیان کرد: نیروی انتظامی با استفاده از توانایی مردم و اشراف اطلاعاتی کامل در اجرای مأموریت‌ها و توجه به نیاز مردم توانسته است در این استان نقش آفرینی کند و عرصه را برای مخلان نظم و امنیت تنگ کند.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان در پایان این مراسم افتتاح این پروژه را یک هدیه ارزشمند از طرف نیروی انتظامی به مردم عنوان کرد وگفت: امیدواریم با همکاری مسئولان مربوطه، این پروژه به سایر شهرستان های استان گسترش پیدا کند.

 

انتهای پیام/گ

نخستین مرکز هوشمند پلیس در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار