اردبیل؛

افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل

در ۴ ماهه نخست امسال میزان کشفیات مواد مخدر ۱۲.۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: استفاده از مواد مخدر در استان اردبیل نسبت به استان‌های دیگر ناچیز است ولی باز هم وجود دارد به طوری که سال گذشته با رشد 16 درصدی کشفیات مواد مخدر صنعتی و سنتی در سطح استان مواجه بودیم.

وی گفت: در چهار ماهه نخست امسال میزان کشفیات مواد مخدر  12.5 درصد افزایش یافته که این موضوع نشان دهنده فعالیت همه‌جانبه پلیس و افزایش ورود مواد مخدر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: اقدامات قابل توجهی در ارتباط با جمع‌آوری معتادان متهاجر در حال انجام است که خوشبختانه در سطح استان اردبیل این نوع معتاد کم است و امیدواریم در زمینه برخورد با معتادان متهاجر دستگاه‌های مربوطه مشارکت و همکاری همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم در بحث بهبود و مجازات به اهداف مورد نظر خود دست یابیم.

عبدی در ادامه افزود: سال گذشته با 9 درصد کاهش فوتی  مواجه بودیم که طبق گزارشات به دست آمده در طول 10 سال گذشته یعنی از سال 85 تا 95 میزان فوتی‌های برون شهری استان اردبیل 48 درصد کاهش یافته و در واقع 121 فوتی کم‌تر شده بود که خوشبختانه این موضوع نشان می‌دهد که به سمت کاهش فوتی‌ها پیش می‌رویم.

 

انتهای پیام/ع

افزایش کشفیات مواد مخدر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.