تبریز؛

راهیابی 11 قاری چهلمین دوره مسابقه های قرآن اوقاف به مرحله کشوری

دبیر مرحله استانی چهلمین دوره مسابقه های قرآن اوقاف آذربایجان شرقی گفت: 11 قاری زن و مرد در رشته های حفظ 20 جز تا کل قرآن، تلاوت، ترتیل، دعاخوانی و اذان به مرحله کشوری این مسابقه ها راه می یابند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حسین عزیزعلی دبیر مرحله استانی چهلمین دوره مسابقه های قرآن اوقاف آذربایجان شرقی با بیان اینکه نفرات اول تمامی رشته‌ها به مرحله کشوری این مسابقه ها راه می یابند، گفت: از این تعداد 6 قاری مرد در رشته های 20 جز، کل قرآن، تلاوت، ترتیل، دعاخوانی و اذان و 5 قاری زن نیز در رشته های مذکور به غیر از اذان راهی این مسابقه ها می شوند.

وی یادآوری کرد: تلاش می شود با افزایش سهمیه استان، نفرات دوم رشته ها نیز به مرحله کشوری قرآن کریم راه یابند.

دبیر مرحله استانی چهلمین دوره مسابقه های قرآن اوقاف آذربایجان شرقی اظهار کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقه ها با حضور 412 نفر از روز جمعه به مدت سه روز آغاز شده و اختتامیه این مسابقه ها فردا ( دوشنبه) برگزار می شود.

عزیزعلی ادامه داد: از این تعداد 206 قاری مرد و 180 قاری زن در رشته های مذکور و بقیه نیز در رشته های مفاهیم و تفسیر در این دوره از مسابقه ها شرکت دارند.

وی گفت: مسابقه های بانوان در تالار اداره کل اوقاف و امور خیریه و برادران در تالار کانون بسیج جوانان استان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری مسابقات قرانی بانوان درتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار