سرمربی تیم ملی پینگ پنگ : مربیان تیم ملی از این پس دستمزد می گیرند

لطف الله نسبی : صحبت هایی مطرح شده و قرار است از این پس مربیان بابت مدت زمان حضورشان در کنار تیم ملی دستمزد بگیرند.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ :  از این پس مربیان دستمزد می گیرند/برنامه های مختلفی در نظر داریمجمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ، در خصوص برنامه های پیش روی تیم ملی و ملی پوشان گفت : 3 ملی پوش ما به نام های نوشاد عالمیان ، نیما عالمیان و امین احمدیان قرار است برای حضور در مسابقات جهانی چک اوایل شهریور عازم این کشور شوند.

او افزود: قرار است بنا به درخواست فدراسیون تنیس روی میز ترکیه راهی این کشور شویم تا همراه با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ترکیه اردوی مشترک برگزار کنیم . احتمالا پس از پایان این اردوی مشترک نوشاد عالمیان به همراه ندا شهسواری عازم هند شوند تا در مسابقات کاپ آسیا حاضر شوند. البته به غیر از این برنامه ها قرار است در صورتی که توافق حاصل شود ملی پوشان ما برای حضور در مسابقات مختلف دیگر عازم کشور هایی چون آلمان و بلژیک شوند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در خصوص سابقه ملی پوشان ایران در مسابقات کاپ آسیا عنوان کرد : سال گذشته نیما عالمیان به نمایندگی از کشورمان حاضر شد و در سال های گذشته هم بازیکنان دیگر هم در این مسابقات حاضر می شدند . نوشاد عالمیان هم چندسال پیش در این رقابت ها حاضر شد و موفق شد عنوان چهارم را کسب کند. 

لطف الله نسبی در ادامه و درباره بیشتر شدن تعداد ورزشکاران حاضر در انتخابی تیم ملی بیان داشت : با رئیس فدراسیون جلسه ای داشتیم و من درخواست کردم که تعداد ورزشکاران حاضر در انتخابی تیم ملی بیشتر شود . سرانجام با این درخواست موافقت شد و قرار شد که از این به بعد 10 بازیکن نخست رنکینگ کشوری به همراه 2 بازیکن به انتخاب بنده در مسابقات انتخابی تیم ملی حاضر شوند.

جمیل لطف الله نسبی در پایان و درباره در نظر گرفته شدن دستمزد برای مربیان عنوان کرد: روز گذشته با دبیر فدراسیون صحبت هایی داشته ایم و قرار شد از این به بعد به ازای مدت زمانی که در کنار تیم ملی هستیم دستمزد دریافت کنیم.

انتهای پیام /

برنامه های پیش روی تیم ملی تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.