وزارت داخله:

دستکم ۱۶ روستا در ولایت بغلان از وجود طالبان پاک‌سازی شد

وزارت امور داخله اعلام کرد که این عملیات نیروهای قطعات خاص پلیس ملی از چند روز بدین سو به هدف سرکوب و نابودی تروریستان طالب در ولسوالی بغلان مرکزی راه اندازی شده است.

دستکم ۱۶ روستا در ولایت بغلان از وجود طالبان پاک‌سازی شدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور داخله گفته است که این عملیات نیروهای قطعات خاص پلیس ملی از چند روز بدین سو به هدف سرکوب و نابودی تروریستان طالب در ولسوالی بغلان مرکزی راه اندازی شده است.


در خبرنامه این وزارت آمده است: در این عملیات ۱۶ قریه کوچک و بزرگ از وجود هراس افگنان تصفیه گردیده و برخی ناامنی هایی که در گذشته دراین ولسوالی وجود داشت از میان برداشته شده است.


خبرنامه افزوده که در این عملیات همچنان ۳۴ تروریست طالب کشته و ۲۹ ترویست دیگر زخمی شده‌اند.

براساس معلومات منبع؛ در این عملیات یک ذخیرگاه مهمات شامل یک میل راکت انداز،۲۰ فیرمرمی راکت، ۳۴ فیر مرمی هاوان، ۱۰ بوشکه مملو از مواد انفجاری و مقداری وسایل انفجاری مربوط تروریسستان طالب نیز کشف و از بین برده شده است.

گفتنی است از نزدیک به دو هفته بدین سو ناامنی‌ها در ولسوالی بغلان مرکزی ولایت بغلان به شدت افزایش یافته است.

تروریستان طالب بارها با راه اندازی حملات گروهی به دنبال تصرف بخش‌هایی از این ولسوالی بوده‌اند اما با مقاومت شدید نیروهای امنیتی روبرو شده اند و حملات آنان شکست خورده است.

 انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار