شهرکرد؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبلغ آرمان‌های انقلابی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مبلغ و تبیین‌گر آرمان‌های اسلامی و انقلابی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیر و اعضای باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۲ مرداد سی و هفتمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره)، با رئیس و کارکنان واحد استانی این نهاد در شهرکرد دیدار کردند.

علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در این دیدار، از خدمات ارزنده خبرنگاران و بویژه صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان در تعامل با این نهاد و ترویج و اطلاع رسانی اثربخش از آرمان‌ها، اهداف و برنامه‌های اسلامی و انقلابی در جامعه قدردانی کرد.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، از خبرنگاران خواست موضوعاتی مانند دفاع مقدس و ایثار و شهادت و آرمان‌های بلند امام (ره) و رهبری معظم انقلاب را به طور شاخص و برجسته مطرح و نهادینه کنند.

گرجی همچنین با تبریک پیشایش ۱۷ مرداد روز خبرنگار، یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و فعالان عرصه اطلاع رسانی را گرامی داشت.

سید احمد احمدی شیخ شبانی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری هم با تقدیر از خدمات و عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این نهاد مقدس و مردمی، مبلغ و تبیین‌گر آرمان‌های اسلامی و انقلابی است.

وی، توجه به شعائر و آرمان‌های انقلابی و اسلامی از جمله ایثار و شهادت و ولایتمداری را از اصول و معیار‌های مهم و قابل توجه در حوزه مأموریتی بیان کرد.

احمدی شیخ شبانی ضمن تأکید بر گسترش تعامل با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بمنظور حسن اجرای برنامه‌ها  برای کمک به تقویت ارکان جمهوری اسلامی و مواجهه مرثر با توطئه‌های فرهنگی دشمن، افزود: جوانان مؤمن و انقلابی عضو باشگاه خبرنگاران آماده هر گونه همکاری و همراهی در این زمینه هستند.

اعضای باشگاه خبرنگاران جوان در پایان این نشست، از ساختمان جدیدالاحداث و در آستانه افتتاح شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در مجتمع ادارات غرب شهرکرد دیدن کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ با موافقت حضرت امام خمینی (ره) و به منظور هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شد که ریاست آن توسط مقام معظم رهبری تعیین می‌گردد. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طبق اساسنامه مصوب در مجلس شورای اسلامی؛ «نهادی است عمومی و غیردولتی که مسئولیت برنامه‌ریزی، هماهنگی، سیاست‌گذاری و نظارت و اجرای مراسم رسمی و مناسبات عمومی نظام جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.»

انتهای پیام/ش

خبرنگاران موضوعات دفاع مقدس و ایثار و شهادت را نهادینه کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار