ساری،

بهبود ماموریت‌های نیروی انتظامی با نقش آفرینی رسانه‌ها

رسانه‌ها در بهبود ماموریت‌های نیروی انتظامی نقشی اساسی دارند و تکمیل کننده عملیات پلیس هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با مدیران و سردبیران رسانه‌های خبری استان با اشاره به گسترش سرعت انتقال و انتشار اخبار در فضای مجازی، گفت: امروز نیروی انتظامی در اتاقی شیشه‌ای قرار گرفته و تمام طرح‌های آن با پیوست اجتماعی و رسانه‌ای همراه است.

 

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشگیری ناهنجاری‌های اجتماعی و آگاه سازی حقوق شهروندی در همکاری با پلیس، افزود: نیروی انتظامی هر کجا که ماموریتی داشته است، رسانه‌ها را به عنوان همراه در کنار خود دیده است.


سردار میرفیضی بر لزوم ترویج امید، نشاط و اطلاع رسانی در جامعه تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها باید مطالبه گری و تنویر افکار عمومی را گسترش دهند.


وی رسانه‌ها را به عنوان قوه چهارم در کشور‌های توسعه یافته عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها در ایجاد و ارتقای احساس امنیت بسیار موثرند.


فرمانده انتظامی مازندران به حضور میلیونی مسافران و گردشگران در مناطق ساحلی و جنگلی استان اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی همواره برای پوشش امنیتی و ترافیکی در این مناطق نیاز به اعتبار جداگانه‌ای دارد.


میرفیضی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی حضور فعال و شبانه روزی را در سواحل دریای خزر دارد، بیان داشت: پلیس با هدف کاهش سرریز مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی برنامه‌های فرهنگی را در سواحل استان اجرا می‌کند.


وی اعتیاد، طلاق و ناهنجاری‌های اخلاقی را از معضلات جامعه دانست و گفت: برای این که با این معضلات برخورد هوشمندانه‌ای صورت پذیرد، نیاز به همکاری و همگرایی بیش از پیش تمامی نخبگان علمی، دینی و فرهنگی است.


فرمانده انتظامی مازندران افزود: از آغاز اجرای طرح تابستانه تاکنون با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی پلیس در سواحل، ۳۰ نمایشگاه تخصصی با موضوعات طلاق، عفاف و حجاب، فضای مجازی و مواد مخدر در طول نوار ساحلی به اجرا در آمد.


انتهای پیام/ع


رسانه‌ها مکمل عملیات پلیسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
چه تصمیم خوبی خدا کنه کارشناسی و خوب اجرا شود
آخرین اخبار