ساری،

کلاهبرداری به بهانه دریافت هزینه‌های سرویس دهی

راننده خودروی آژانس که به بهانه دریافت هزینه‌ سرویس دهی از حساب بانکی مشتری خود ۷ میلوین ریال به صورت غیرمجاز برداشت کرد، توسط ماموران پلیس فتا مازندران شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن محمد نژاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.


وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه موفق شدند متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.


سرهنگ محمدنژاد گفت: متهم که راننده آژانس مسافربری محل سکونت شاکی بوده است، با کسب اعتماد وی و به بهانه دریافت هزینه‌های سرویس دهی به وی با استفاده از کارت بانکی رمز دوم آن را فعال و اقدام به خرید شارژ همراه با استفاده از آن کرد.


رئیس پلیس فتا مازندران افزود: متهم که تاکنون ۷ میلیون ریال از حساب شاکی برداشت کرده است، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


سرهنگ محمدنژاد از دارندگان کارت‌های عضو شتاب خواست از در اختیار قرار دادن کارت‌های بانکی خود به دیگران خودداری کرده و سامانه پیامکی حساب بانکی خود را حتما فعال کنند.


انتهای پیام/ع


دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب یک شهروند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار