هفته اول لیگ دسته یک فوتبال کشور؛

لیگ یکی ها پا به توپ می شوند/ بازگشت هیجان به فوتبال دسته اول

هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور با دیدار تیم های راه آهن و شهرداری ماهشهر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم‌های راه آهن و شهرداری ماهشهر در چهارچوب رقابتهای هفته اول لیگ آزادگان به مصاف یکدیگر می‌روند.

راه آهن - شهرداری ماهشهر

تیم شهرداری ماهشهر فصل گذشته توانست با قهرمانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور جواز حضور در لیگ دسته یک کشور را به دست آورد و باید در اولین دیدار خود در چهارچوب رقابتهای لیگ آزادگان به مصاف تیم نامدار راه آهن برود. تیم فوتبال راه آهن فصل گذشته به دلیل نتایج ضعیف راهی لیگ یک شد می‌خواهد با قهرمانی در این دوره از لیگ آزادگان بار دیگر جواز حضور در سطح اول فوتبال کشور را کسب کند. در مقابل بازیکنان تیم فوتبال شهرداری ماهشهر می‌خواهند با نمایش زیبا و تماشاگر پسند نشان دهند که حضور آنها در لیگ آزادگان اتفاقی نبوده است و توانایی حضور در رتبه های بالای جدول را دارند.

دیدار تیم های راه اهن و شهرداری ماهشهر ساعت ۱۸ روز دوشنبه شانزدهم مرداد ماه در تهران برگزار می شود.

ملوان - برق جدید شیراز

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بدون تردید از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال کشورمان است و دو فصل پیش به دلیل کسب نتایج ضعیف به لیگ یک سقوط کرد در فصل گذشته لیگ آزادگان هم تا آستانه صعود به سطح اول فوتبال کشور پیشرفت اما نتوانست جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند. در مقابل تیم فوتبال برق جدید شیراز که نامش یادآور تیم ریشه‌دار برق شیراز است می خواهد نشان دهد که پس از یک فصل حضور در لیگ دسته یک کشور توانایی کسب جواز حضور در لیگ برتر کشور را دارند.

دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و برق جدید شیراز از ساعت ۱۸ روز دوشنبه شانزدهم مردادماه در انزلی برگزار می‌شود.

شهرداری تبریز - مس کرمان

در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته یک کشور تیم‌های شهرداری تبریز و مس کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم شهرداری تبریز اولین فصل حضور خود در لیگ آزادگان را تجربه می‌کند می‌خواهد نشان دهد که حضور آنها در این سطح از فوتبال اتفاقی نبوده است و توانایی کسب رتبه های بالای جدول را دارند. در مقابل تیم مس کرمان که تجربه حضور در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد، می‌خواهد ثابت کند جایگاه آنها در سطح اول فوتبال کشور است و با کسب هر سه امتیاز می‌خواهند فصل جدید را شروع کنند.

دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و مس کرمان از ساعت ۱۸ روز دوشنبه شانزدهم مردادماه در تبریز برگزار می‌شود.

خونه به خونه - مس رفسنجان

تیم فوتبال خونه به خونه بابل که فصل پیش تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفت، در نهایت نتوانست به سطح اول فوتبال کشور راه پیدا کند به گفته مربی خود می‌خواهند بار دیگر و با اقتدار این راه را ادامه دهند در مقابل تیم مس رفسنجان که از هواداران بسیاری بهره می برد می‌خواهد در اولین دیدار خود در لیگ آزادگان سه امتیاز مسابقه را کسب کنند و در رتبه های بالای جدول قرار گیرند.

دیدار تیم های خونه به خونه و مس رفسنجان از ساعت ۱۸ روز دوشنبه شانزدهم مردادماه در بابل برگزار می‌شود.

آلومینیوم اراک - صبای قم


تیم های صبای قم به آلومینیوم اراک هفته اول رقابتهای لیگ آزادگان به مصاف یکدیگر می‌روند تیم فوتبال صبای قم که فصل پیش به دلیل کسب نتایج ضعیف به لیگ آزادگان سقوط کرد می‌خواهد بار دیگر با کسب حداکثر امتیاز به سطح اول فوتبال کشور بازگردد اما در هفته گذشته مسئولان این باشگاه در انتخاب سرمربی خود نیز دچار مشکل بودند. در مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک چندین فصل است در لیگ آزادگان حضور دارد می خواهد نشان دهد که توانایی حضور در سطح اول فوتبال کشور و لیگ برتر را دارند و در همین ابتدا می‌خواهد با کسب ۷ امتیاز ضمن انجام یک دیدار تماشایی نتیجه را نیز به دست آورد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و صبای قم از ساعت ۱۸ روز دوشنبه شانزدهم مردادماه در اراک برگزار می‌شود.

فجر سپاسی -  بادران تهران

تیم فوتبال بادران تهران در قالب هفته اول لیگ آزادگان مهمان فجر سپاسی است. شاید کمتر فوتبال دوستی است که نام تیم فوتبال فجرسپاسی را نشنیده باشد. تیم شهید سپاسی شیراز از تیم های ریشه دار فوتبال کشورمان است و پس از چند سال غیبت می‌خواهد به سطح اول فوتبال کشور بازگردد. در مقابل تیم فوتبال بادران تهران مسئولان آن برای حضور در سطح اول فوتبال کشور بریز و بپاش فراوانی کرده اند قصد دارند در اولین دیدار مقابل فجرسپاسی با قدرت حاضر شوند و هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

دیدار تیم‌های فجر سپاسی و بادران تهران از ساعت ۱۸ روز دوشنبه شانزدهم مردادماه در شیراز برگزار می‌شود.

گل گوهر سیرجان - اکسین البرز

تیم فوتبال اکسین البرز در چارچوب هفته اول رقابتهای لیگ آزادگان مهمان تیم فوتبال گل گهر سیرجان است‌. بازیکنان تیم فوتبال اکسین البرز فصل پیش در رابطه لیگ آزادگان نشان دادند توانایی حضور در روتبه های بالای جدول را دارند و در این فصل قصد دارند از همین ابتدا تمامی امتیازات را از آن خود کنند و در انتهای فصل با خیال آسوده به لیگ برتر صعود کنند. در مقابل گل گوهر سیرجان حریف دست و پا بسته ای برای اکسین البرز نیست مسئولان این تیم اعلام کردند که حرف خود را در زمین مسابقه می زنند‌.

دیدار تیم‌های فوتبال اکسین البرز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۹:۴۵ روز دوشنبه شانزدهم مرداد ماه در سیرجان برگزار می شود‌

ایرانجوان بوشهر - نساجی مازندران

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در قالب هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان تیم نساجی مازندران است. هواداران تیم فوتبال نساجی نشان دادند همیشه از این تیم حمایت می‌کنند و می‌خواهند در هفته اول لیگ برتر با تشویق‌های بازیکنان هر ۳ امتیاز بازی را کسب کنند‌ در مقابل بازیکنان ایرانجوان بوشهر نشان دادند که در مقابل تیم های پر قدرت می‌توانند عملکرد مناسبی داشته باشند.

دیدار تیم های ایران جوان بوشهر و نساجی مازندران از ساعت ۲۰ روز دوشنبه شانزدهم مردادماه در بوشهر برگزار می شود.

نفت مسجدسلیمان - ماشین سازی تبریز

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته اول رقابتهای لیگ آزادگان میهمان تیم نفت مسجد سلیمان است تیم نفت مسجدسلیمان یکی از تیم های قدیمی بر ریشه داره فوتبال کشورمان است و در این فصل مسئولان این تیم اعلام کردند می خواهند به سطح اول فوتبال کشور برسند. در مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که فصل گذشته به دلیل کسب نتایج ضعیف به لیگ آزادگان سقوط کرد، می‌خواهد نشان دهد که این موضوع یک اتفاق بوده است و با کسب امتیازات لازم می تواند بار دیگر جواز صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را کسب کند بیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی تبریز ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه شانزدهم مرداد ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

برنامه هفته اول لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار