اهواز؛

مرگ سالانه ۲۴ هزار نفر در جاده‌های خوزستان

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه حدود ۲۴ هزار نفر بر اثر حادثه رانندگی در جاده‌های استان جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید راضی نوری، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مرگ و میر حاصل از حوادث جاده‌ای درخوزستان از آمار تلفات جنگی بیشتر است .

وی بیان کرد: با توجه به وسعت زیاد جاده‌ها و شرایط اقلیمی متفاوت خوزستان تعداد 18پایگاه امداد جاده‌ای بسیار کم است و جوابگوی نیاز مردم برای امداد رسانی در جاده‌ها نیست.

نماینده مردم شوش گفت: افزایش پایگاه های امداد و نجات جاده‌ای درخوزستان به ویژه جاده ترانزیتی اندیمشک- شوش- اهواز یک نیاز است و این مسیر به طول 155 کیلومتر یکی از شاهرگ‌های حیاتی و پرتردد استان است.

وی ادامه داد: در این محور روزانه و به صورت مستمر شاهد اتفاقات جاده‌ای دلخراشی هستیم که نیازمند احداث پایگاه امداد و نجات با امکان امداد هوایی است.

نماینده مردم شوش در مجلس گفت:این شهرستان با داشتن 3 رودخانه سالانه تعداد قابل توجهی در آب های شهرستان جان خود را از دست می دهند و برای کاهش تعداد غرق شدگان نیازمند ایجاد پایگاه امداد و نجات ساحلی در کنار رودخانه کرخه است.


انتهای پیام/م

پرخطر بودن جاده های خوزستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.