دستگیری ۹ نفر در زمینه جعل و کلاهبرداری در آذربایجان غربی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری ۹ نفر در زمینه جعل و کلاهبرداری در این استان، گفت: هشت فقره پرونده به ارزش ۶۷۰ میلیون ریال در این زمینه تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ سامان غنی زاده با اشاره به افزایش 21.5 درصد کشف جعل در این مدت، افزود: وقوع جعل نیز 47.7درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: کشف کلاهبرداری نیز در این مدت 3.4 درصد و وقوع کلاهبرداری نیز حدود 6/6 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: حدود 31.6 درصد از کل پرونده ها مربوط به جعل اسناد و اوراق بهادار، 22.7 درصد مربوط به جعل مدارک شناسایی و هویتی، 15.8 درصد مربوط به جعل اسناد مالکیت و مابقی مربوط به سایر موارد است.

سرهنگ غنی زاده به رتبه بندی کلاهبرداری اشاره کرد و افزود: خرید و فروش مال غیر (املاک و وسائط نقلیه و ... ) با 48 درصد، امور بازرگانی و تجاری با 29 درصد و انواع اجاره ها با 18 درصد به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار دارد.

 مقابله با کالای قاچاق ، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

انتهای پیام/ب

 

دستگیری 9 نفر در زمینه جعل و کلاهبرداری در آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.