همدان؛

برگزاری نخستین جشنواره ملی گردشگری پایدار درهمدان

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از برگزاری نخستین «جشنواره ملی گردشگری پایدار» درهمدان خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره ملی گردشگری پایدار درهمدانبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی خاکسارمعاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان ، از برگزاری سه جشنواره در تابستان همدان خبر داد وافزود: نخستین «جشنواره ملی گردشگری پایدار»، دومین «جشنواره منطقه‌ای سفره ایرانی ـ فرهنگ گردشگری» و «جشنواره تابستانی» در همدان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه 3 غذا به میزبانی همدان بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی غذاهای محلی و سنتی چهار استان کرمانشاه، کردستان، همدان و ایلام است تا این غذاها به سفره‌خانه‌ها و منوی رستوران‌ها معرفی شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه این جشنواره 18 تا 20 مردادماه به میزبانی همدان در باغ نظری برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در چهار بخش جشنواره، نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های ویژه هر استان برگزار می‌شود.
خاکسار اضافه کرد: بخش‌های جانبی جشنواره شامل موسیقی اقوام، شهرگردی، طبیعت‌گردی، استندآپ گردشگری، گردشگری غذا و نمایش آیین‌هاست که این بخش علاوه بر شرکت‌کنندگان تخصصی گردشگران را نیز به خود جذب خواهد کرد.
اتتهای پیام/ص.ف
برگزاری 3 جشنواره تابستانه در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.