برگزاری اردوی مشترک مردان والیبال نشسته با تیم آلمان

سرمربی ملی والیبال نشسته مردان از برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی آلمان در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی والیبال نشسته آلمان به منظور برگزاری اردویی مشترک با مردان والیبال نشسته کشورمان روز جمعه 20 مرداد ماه وارد تهران می شود.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در این باره به خبرنگار ما گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده میزبان تیم ملی آلمان هستیم و از روز شنبه تیم ملی والیبال نشسته جوانان در محل فدراسیون جانبازان و معلولین اردوی مشترک با تیم ملی والیبال نشسته آلمان برگزار می کند.


او افزود: در حال حاضر تیم ملی بزرگسالان بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در استراحت به سر می برد و در نظر داریم آمادگی تیم ملی جوانان را افزایش دهیم و به همین منظور جوانان با ژرمن ها بازی خواهند کرد.


رضایی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده هر دو تیم صبح ها در محل آکادمی ملی المپیک به تمرینات و آمادگی جسمانی می پردازند و بعد از ظهرها در محل فدراسیون بازی دوستانه برگزار می کنند. دو یا سه تیم از استان ها نیز دیدار تدارکاتی با تیم ملی آلمان برگزار کنند که در مجموع سه بازی برای تیم ملی و سه دیدار برای تیم های استانی پیش بینی شده است.


او درباره برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی والیبال نشسته روسیه گفت: درصورت هماهنگی بعد از اردو با ژرمن ها، با تیم ملی روسیه نیز اردوی مشترکی برگزار می کنیم که در این اردو تیم ملی بزرگسالان کشورمان حضور خواهند داشت چرا که تیم روسیه از نظر فنی در سطح خوبی قرار دارد و دیدار با این تیم به افزایش سطح فنی ملی پوشان کمک می کند.

لغو اردو مشترک با تیم ملی هلند

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته تصریح کرد: تیم ملی هلند نیز درخواست اردوی مشترک با تیم ملی ایران داده بود که به دلیل نامناسب بودن زمان و تداخل با برنامه های تیم ملی کشورمان با برگزاری این اردو موافقت نشد و در صورت هماهنگی مجدد در زمان دیگری با این تیم نیز اردو خواهیم داشت.


رضایی در مورد برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی بانوان افزود: در صورتی که فدراسیون از نظر بودجه تیم بانوان را حمایت کند دیدار یا اردوی تدارکاتی با تیم های ملی سایر کشورها برگزار خواهیم کرد چرا که بانوان ما از نظر کسب تجربه به دیدار تدارکاتی نیاز دارند اما در حال حاضر برنامه به خصوصی برای بانوان نداریم.

کادر فنی تیم ملی بانوان هفته آینده مشخص می شود 


سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره وضعیت تیم بانوان عنوان کرد: با توجه به اینکه از ابتدای شهریور رقابت های قهرمانی کشور والیبال نشسته بانوان آغاز می شود در نظر داریم هفته آینده در جلسه ای کادر فنی تیم ملی بانوان را مشخص کنیم تا با حضور در محل مسابقات نفرات برتر را تعیین و به تیم دعوت کنند.


او درباره حضور در مسابقات بین المللی گفت: هنوز برنامه مشخصی از سوی فدراسیون جهانی برای سال 2017 اعلام نشده است و به احتمال زیاد تا مسابقات جهانی 2018 هلند رقابت مهمی برگزار نشود. تمام تلاش ما افزایش آمادگی ملی پوشان برای حضور در مسابقات جهانی است.


سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم برگزاری دیدارهای تدارکاتی به آمادگی ملی پوشان کمک کند تا در رقابت های بین المللی بتوانیم عملکرد موفقی داشته باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار