همدان؛

بهره‌برداری از 7 طرح جهاد كشاورزي در رزن

رئيس جهاد کشاورزی شهرستان رزن گفت: در هفت طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان رزن به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از 7 طرح جهاد كشاورزي در رزنبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود فتحی رئيس جهاد کشاورزی شهرستان رزن با بیان اینکه همزمان با گرامیداشت هفته دولت هفت طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان رزن افتتاح می‌شود، افزود: این طرح ها شامل مرمت و لایروبی قنوات در سه روستا، یک طرح آبیاری بارانی، یک طرح احداث استخر چندمنظوره ذخیره آب و دو واحد گلخانه سبزی و صیفی است.

وی ادامه داد: لایروبی قنوات روستاهای سلیلک، بهکندان، احمدآباد و کمندان به طول 2 هزار متر و با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان از محل اعتبارات جهاد کشاورزی و خودیاری روستاییان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان رزن با اشاره به بهره‌برداری یک طرح آبیاری بارانی در هفته دولت گفت: این طرح به مساحت 52 هکتار و با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان احداث شده که از این میزان 200 میلیون تومان آورده شخصی و مابقی تسهیلات بانکی است.

وی از بهره‌برداری دو واحد گلخانه ای در هفته دولت به مساحت 10 هزار و 50 متر خبر داد و گفت: برای ساخت و تکمیل این دو واحد گلخانه‌ای بیش از یک‌میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار هزینه شده که از این میزان 870 میلیون تومان تسهیلات بانکی و 380 میلیون تومان آورده شخصی متقاضیان است.

فتحی ادامه داد: از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری افتتاح استخر چندمنظوره روستای کرفس به ظرفیت 250 هزار متر مکعب و با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان است که از این میزان 600 میلیون تومان آورده متقاضی و یک‌میلیارد تومان تسهیلات بانکی است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 386 میلیون تومان آماده بهره‌برداری است، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای بیش از 66 نفر در شهرستان رزن شغل ایجاد خواهد شد.

اتتهای پیام/ص.ف

هفت طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان رزن افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.