سنندج؛

ثبت 17 هزار شهید ترور در بنیاد هابیلیان

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: بنیاد هابیلیان نام 17 هزار قربانی بی‌گناه و شهید ترور را ثبت کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیدمحمد جواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای ترور استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه کردستان برگزار شد، گفت: پرونده حوادث تروریستی در ایران، نام 17 هزار قربانی بی‌گناه را در خود ثبت کرده است که گواهی روشن برخشونت گروه‌های تروریستی و سند تاریخی و انکارناپذیر است.

 وی با اشاره به اهداف بنیاد هابیلیان در کشور افزود: بنیاد هابیلیان باهدف فعالیت در راه مبارزه با تروریسم و شناساندن ابعاد و دامنه اقدامات و جنایت‌های منافقین به عموم ملت شریف ایران و گشودن پرونده‌های حقوقی علیه منافقین و زنده‌نگاه‌داشتن یاد و نام شهدا و جانبازان عزیز ترور آغاز به‌کار کرد.

 هاشمی‌نژاد بیان کرد: ایران اسلامی از عملکرد کشورها و سازمان‌های اطلاعاتی دشمن که نخبگان، روحانیون و ماموستاهای استان کردستان و کشور را ترور کرده‌اند شکایت کرده و پیگیر احقاق حق آنها خواهد بود.

 وی اضافه کرد: افرادی که توسط عوامل تروریستی مورد هدف قرار می‌گیرند دارای عقبه بوده و قربانی تروریسمی می‌شوند که توسط عوامل صهیونیست و حامیان آنها ترور می‌شوند.

 بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) سازمانی مردم‌نهاد است که در سال 1384 به‌منظور تبیین پرونده تروریسم در ایران تأسیس شده است.

انتهای پیام/ م ح

هدف بنیاد هابیلیان مبارزه با تروریسم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.