قم؛

جایگاه هفتمی کشتی گیر قمی

محسن وزیری:رضایی جایگاه هفتمی در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی در فنلاند را رقم زد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محسن وزیری، رئیس هیئت کشتی استان قم گفت : محمد جواد رضایی کشتی گیر جوان قمی با کسب دو پیروزی و قبول یک شکست با قرار گرفتن در جایگاه هفتمی به کار خود در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی جوانان جهان پایان داد.

وی افزود: محمد جواد رضایی فرنگی کار قمی در وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان کشور با دوبنده تیم ملی در رقابت‌های ۲۰۱۷ جهانی فنلاند در دور نخست کنستانتین سوبولفسکی از اوکراین را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک هشتم پایانی شد.

وزیری ادامه داد: رضایی در دور دوم در برابر رینات بالتاشف از قزاقستان با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید تا برای قرار گرفتن در جمع چهار نفر برتر این رقابت‌ها به دیدار حریف ارمنستانی خود یعنی تیگران می‌ناسیان برود.

وی عنوان کرد: روح الله میکائیلی مربی سازنده و پرتلاش کشتی فرنگی استان قم به عنوان مربی درکنار تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشت که تیم کشتی فرنگی ایران با ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز و کسب ۵۸ امتیاز برای نخستین بار به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.

وزیری بیان داشت: رضایی در دور سوم مقابل تیگران می‌ناسیان از ارمنستان با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، رضایی از دور رقابت‌ها کنار رفت و در جایگاه هفتم قرار گرفت.

رئیس هیئت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: فرنگی کار قمی در ترکیب تیم ملی در فنلاند چندی قبل توانسته بود در مسابقات جوانان آسیا به مدال طلا دست پیدا کند و پیش از آن هم در مسابقات نوجوانان آسیا در هند مدال کسب کرده بود اما دستش از مدال جهانی کوتاه ماند.

انتهای پیام/ح

عنوان هفتمی کشتی گیر قمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.