داوری:هدفمان افزایش آمادگی تیم ملی بوکس است

سرپرست فدراسیون بوکس گفت: هدف اصلی فدراسیون آمادگی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی 2018 اندونزی است.

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت فدراسیون بوکس بیان کرد:در حال حاضرهدف اصلی فدراسیون آمادگی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی 2018 اندونزی و در ادامه المپیک 2020 توکیو است که در همین راستا از هفته گذشته جلساتی را با کادرفنی تیم های ملی برگزار کردیم.


او ادامه داد: یکی دیگر از اهداف مهم فدراسیون شناسایی استعدادها در رده نونهالان است چرا که مسابقات بوکس در تمام رده های سنی در جهان برگزار می شود و باید بتوانیم از تمام گزینه ها در سطح کشور برای موفقیت استفاده کنیم.


داوری افزود: در مسیر رسیدن به این اهداف به همدلی و همکار تمام بوکسور ها و پیشکسوتان این رشته نیاز داریم تا بتوانیم ارتقا مناسبی در جایگاه بوکس ایجاد کنیم.


او تصریح کرد: ورزشکاران ما در رقابت های آسیایی و در جایی که قهرمانان المپیک و جهان حضور داشتند توانستند یک مدال طلا و یک نشان برنز کسب کنند که این نشان از توانایی و استعداد بازیکنان ما دارد که اگر مشکلات فدراسیون مرتفع شود می توان به ارتقا رنکینگ بوکسورهای ایران و نیز کسب مدال های متعدد امیدوار بود.


وضعیت نامناسب محل اسکان تیم ملی


سرپرست فدراسیون بوکس در مورد وضعیت اسکان ملی پوشان و محل برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: ابتدا خودم به وضعیت محل اسکان ملی پوشان اعتراض کردم و معتقدم شرایط مناسبی ندارد و به همین منظور به دنبال ایجاد یک فضای مناسب هستیم تا کادر فنی و بازیکنان در آرامش به تمرین بپردازند و تمام تمرکزشان بر روی کسب آمادگی شان باشد.


او عنوان کرد: هفته گذشته با مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی جلسه ای را برگزار کردیم و مشکلات و خواسته های کادر فنی را یادداشت کردیم تا بر اساس بودجه ای که در اختیار داریم بتوانیم ببیشترین امکانات را در اختیار بازیکنان و اعضای تیم ملی قرار دهیم.


داوری در ادامه بیان کرد: از نظر بودجه با مشکل مواجه هستیم و به همین منظور با جامعه بوکس ارتباط برقرار کردیم تا از نظر مالی بتوانیم حامیانی را شناسایی کنیم تا مشکلات مرتفع شود.


به دنبال برگزاری لیگ پویا هستیم


سرپرست فدراسیون بوکس در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ عنوان کرد: جلسات فنی در این مورد برگزار شده و دیدگاه کارشناسان مطرح شد و به زودی و با هماهنگی هیئت استان های کشور رقابت های قهرمانی کشور را برگزار خواهیم کرد تا با یک لیگ پویا بتوانیم نفرات برتر را شناسایی و پشتوانه قویی برای تیم ملی ایجاد کنیم.


او تصریح کرد: برگزاری لیگ باعث می شود بازیکنان همیشه در آمادگی به سر ببرند و کادر فنی تیم های ملی با کمبود بازیکن مواجه نشوند و با برگزاری مسابقات انتخابی نفرات برتر را به تیم دعوت کنند.


داوری درباره حضور تیم های ملی در مسابقات بین المللی ادامه داد: در حال حاضر رقابت های برون مرزی خاصی برای تیم های ملی مطرح نشده و پس از سازماندهی اولیه و برگزاری اردوهای متعدد در زمستان سال جاری در رقابت های بین المللی حاضر می شویم تا ملی پوشان آمادگی لازم برای حضور در بازی های آسیایی 2018 را پیدا کنند و رنکینگ بازیکنان افزایش یابد.


سرپرست فدراسیون بوکس در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم با حمایت جامعه بوکس بتوانیم در فرصت کوتاهی که تا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون داریم مشکلات را کمتر و مسیر موفقیت را برای ملی پوشان هموار کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار