قزوین ؛

۶۷۰ پروژه نیمه تمام در استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: ۶۷۰ طرح عمرانی در استان به ارزش ۱۲ هزار میلیارد ریال به علت کمبود اعتبار نیمه تمام مانده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخزادافزود: استخر سرپوشیده کانون رشد مینودر، سالن دومیدانی، سالن چندمنظوره ۶ هزار نفری اداره کل ورزش و جوانان و مجموعه ورزشی گل‌ها متعلق به آموزش و پرورش از جمله طرح‌های نیمه کاره‌ای هستند که سال‌ها از زمان آغاز ساخت آن‌ها گذشته است.

وی اضافه کرد: برای تکمیل شدن این طرح‌ها با اعتبارات دولتی، بدون در نظر گرفتن طرح‌های جدید حداقل ۱۰ سال زمان لازم است که باید با واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی برای تکمیل و استفاده از آن‌ها اقدام کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: احساس مالکیت و نگاه جزیره‌ای برخی مدیران دستگاه‌های اجرائی استان در ساماندهی فضا‌های مازاد و طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است و موجب شده است تا بهره برداری مناسبی از این اماکن نشود.

فرخزاد در ادامه از وجود ۳۵۴ مکان روستایی با ۱۷ نوع کاربرد از جمله مدرسه، خوابگاه شبانه روزی، دفتر تعاون روستایی و دارالقرآن خبر داد و گفت: این اماکن که ۳۸ درصد آن‌ها در شهرستان قزوین است ر‌ها شده مانده است و در معرض تخریب و فرسایش قرار دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه متقاضی بهره برداری از آن‌ها در بخش خصوصی وجود دارد باید هرچه سریع‌تر برای واگذاری و تغییر کاربری آن‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/

 

وجود ۱۲ هزار میلیارد ریال پروژه نیمه تمام در استان قزوین

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.