آشنایی با سوزوکی کیزاشی+تصاویر

خودروی سوزوکی کیزاشی محصول شرکت سوزوکی ژاپن است و در کلاس خودرویی D قرار دارد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان کیزاشی 2010  از نمای جلو در نگاه اول شبيه فولكس جتا بوده به همين علت همانند ديگر توليدات اين كمپانی ژاپنی نيست؛ اين خودرو يك سدان خانوادگی است كه به داخل كشور هم پا گذاشت اما خيلی مورد استقبال واقع نشد.

اين كمپانی ژاپنی از مواد اوليه نسبتا مرغوبی در سوزوکی كيزاشی بهره گرفته به همين سبب اين خودرو رنگ و بوی اروپايی دارد تا يك خودروی مقرون به صرفه آسيايی؛ هندلینگ کیزاشی از فولکس CC بهتر بوده كه خوب از خودرو های ژاپنی انتظار هندلينگ خوب وجود دارد. رقبای عمده کیزاشی هوندا آکورد، نیسان آلتیما و تویوتا کمری هستند.

آشنایی با سوزوکی کیزاشی+تصاویر

اين سدان ژاپنی از يك موتور 4 سیلندر با حجم 2.4 لیتر با توان 185 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر بهره می برد. خودروی تست شده دیفرانسیل جلو و مجهز به گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر پیوسته CVT است. سوزوکی ظرف مدت 9.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96.5 کیلومتر در ساعت می رسد که با خودروهای هم کلاس خودش برابری می کند. مانند اکثر موتورهایی که به گیربکس CVT وصل هستند موتور کیزاشی نیز هنگام گاز دادن صدای وز وز نسبتا ناخوشایندی از خود ساطع می کند. علت این موضوع این است که CVT به خاطر ضرایب گیربکس نامحدودی که دارد دور موتور را بالای 5000 نگه می دارد. گير بكس اين خودرو ممكن است اندكی كند عمل كند كه شما می توانيد با استفاده از شيفتر های كنار عملكرد كند تعويض دنده را تغيير دهيد در حالت تیپ ترونیک گیربکس کیزاشی مانند یک گیربکس 6 دنده خواهد بود.

همچنين مصرف سوخت کیزاشی 10.2 لیتر در شهر، 7.8 لیتر در بزرگراه و 9.0 لیتر در سیکل ترکیبی است.کیزاشی در تست ترمز توانست با طی مسافت 34.7 متر از سرعت 96.5 کیلومتر توقف کامل كند.

آشنایی با سوزوکی کیزاشی+تصاویر

در سوزوکی 10 بلندگو راکفورد فوسگیت باتوان 425 واتی خود به همراه دو بلندگو جلو، دو بلندگو در کنار درب، دو بلندگو کواکسیال در عقب، یک بلندگو در وسط و یک ساب ووفر تعبیه شده است.با وجود اينكه به لحاظ ابعاد کیزاشی نسبت به رقبای خود کوچکتر است اما فضای داخلی مشابهی نسبت به رقبا دارد و نشستن در صندلی عقب کیزاشی مطلوب تر به نظر می رسد.

در عرضه كيزاشی ٢٠١٠ امكانات و استانداردهايی مد نظر قرار گرفته كه در سدان های خانوادگی كمتر يافت می شود از جمله آنها می توان سیستم ورود بدون کلید و استارت زدن بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک Dual-Zone و اینترفیس iPod را نام برد.

آشنایی با سوزوکی کیزاشی+تصاویر

نمونه GTS این خودرو هم از امکانات اضافه ای نظیر سانروف، شیفترهای تعویض دنده روی فرمان، بلوتوث و سیستم صوتی استریو Rockford Fosgate با ده بلندگو برخوردار است.

حجم صندوق بار کیزاشی 376 لیتر است که حدود 56 الی 84 لیتر کوچکتر از حد متوسط است.

 

آشنایی با سوزوکی کیزاشی+تصاویر

 

آشنایی با سوزوکی کیزاشی+تصاویر

 

آشنایی با سوزوکی کیزاشی+تصاویر

انتهای پیام/

معرفی خودروی سوزوکی کیزاشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
تا اونجائی که من فهمیدم فقط تویوتا و نیسان از ماشینای کره ای بهترن والا بقیه ماشینای ژاپنی مث میتسوبیشی و سوزوکی و بقیه کیفیتشون مث ماشینای کره ایه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
اين ماشين عاليه
آخرین اخبار