سنندج؛

برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ در کردستان

رئیس فدارسیون دوچرخه‌سواری از برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ همزمان با هفته دولت در زریوار مریوان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛خسرو قمری رئیس فدارسیون دوچرخه‌سواری در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، گفت: استان کردستان در اغلب رشته‌های ورزشی از جمله دوچرخه‌سواری استعدادهای بسیار خوبی دارد که باید در راستای تقویت و شکوفایی هرچه بیشتر آنها تلاش شود.

 وی از آمادگی فدراسیون دوچرخه‌سواری برای برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ در استان کردستان خبر داد وافزود:‌ این مسابقه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هفته دولت در دریاچه زریوار مریوان برگزار می‌شود.

 به گفته قمری، این مسابقه قرار است با حضور 120 دوچرخه‌سوار از سراسر کشور در مریوان برگزار شود و این دوچرخه‌سواران مسافت 130 کیلومتری برابر چهار مرتبه دور دریاچه زریوار را رکاب بزنند.

رئیس فدارسیون دوچرخه‌سواری تصریح کرد: 6 دستگاه دوچرخه نیز با هزینه کم از طریق اداره کل ورزش و جوانان کردستان بعد از راه‌اندازی پیست از فدراسیون خریداری خواهد شد.

 کردستان در رشته دوچرخه‌سواری شرایط مطلوبی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه آمادگی برگزاری یک دروه مسابقات کشوری را در شهرستان مریوان داریم،گفت: وضعیت رشته دوچرخه‌سواری در استان کردستان مطلوب است.

 حامد جولایی بیان کرد: بیشتر شهرستان‌های استان از جمله سنندج، بیجار، دهگلان و قروه در گذشته قهرمانان خوبی در رشته کراس‌کانتری و دانهیل داشته است که امیدواریم بتوانیم این مهم را در تمام شهرستان‌ها داده ارتقا و به جایگاه اصلی و در خور شان استان در این رشته ورزشی برسیم.

 جولائی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ در مریوان از کمک 20 میلیون تومانی اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری این مسابقه خبر داد و اضافه کرد: این مسابقه با همکاری فرمانداری مریوان برگزار می‌شود و هزینه اسکان و غذای این مسابقات نیز به عهده خود استان است.

انتهای پیام/ م ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.