اردبیل؛

اعزام مددجویان کمیته امداد اردبیل به سفرهای زیارتی

۲۰۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اردبیل در قالب طرح "شوق زیارت" به سفرهای زیارتی اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در جلسه اجرای طرح شوق زیارت در اردبیل اظهار داشت:  تلاش داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تا پایان امسال دو هزار نفر از مددجویان کمیته امداد اردبیل را در قالب طرح "شوق زیارت" به سفرهای زیارتی اعزام کنیم و در حال حاضر تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: در حال حاضر 410 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد استان به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام شدند که امیدواریم با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته زمینه اعزام سفرهای زیارتی را برای کسانی که تاکنون به سفرهای زیارتی نرفته‌اند فراهم کرده و آنان را در اولویت قرار دهیم که در این راستا نیازمند کمک خیران هستیم.

 مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر 170 نفر از خانواده‌های زیرپوشش راهی عتبات عالیات شده‌اند که تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم این شرایط را به طور همه‌جانبه در استان ترویج داده و به تمامی اهداف خود در ارتباط با ارائه خدمات به مددجویان دست یابیم.

دشتی بیان کرد: در حال حاضر یکی از فعالیت‌های شاخص فرهنگی اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی است که به منظور تقویت و افزایش روزافزون سطح معنوی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده های زیرپوشش در نظر گرفته شده است که به طور حتم سبب ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری در بین آنان می‌شود.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوهای آموزشی و تفریحی نیز تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این اردوها به تمامی اهداف خود در ارتباط با افزایش مهارت‌آموزی و توسعه معنویت و فرهنگ در بین دانش‌آموزان دست یابیم و با ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین آنان سبک زندگی اسلامی را در بین آنان ترویج دهیم.

 

انتهای پیام/ع

مددجویان کمیته امداد اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.