کرمانشاه؛

پیش بینی حضور 6هزار مراجعه کننده در پایگاه های انتخاب رشته

رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:امسال پیش بینی می شود بیش از 6هزار داوطلب کنکور به پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش مراجعه کنند.

در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  بهروز عسگری رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 18 پایگاه انتخاب رشته در استان کرمانشاه گفت: 9پایگاه انتخاب رشته در استان کرمانشاه و 9پایگاه در شهرستان ها دایر است.


وی گفت: سال گذشته 5هزار نفر به پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش مراجعه کردند و امسال پیش بینی می شود این آمار افزایش یابد و بیش از 6هزار نفر در پایگاه ها حضور یابند.


عسگری گفت:24 مشاور و 18کاربر در این پایگاه ها فعال هستند گفت:انتخاب رشته در این مراکز به صورت دو مرحله ای انجام می شود و در مرحله اول انتخاب رشته مجازی انجام می شود.

وی با اشاره به حضور مشاور در مرحله دوم انتخاب رشته گفت: مشاوره ها در مراکز بر اساس علایق و توانمندی های داوطلبان  کنکور و اولویت های آنان نسبت به انتخاب رشته اقدام می کنند.


عسگری گفت: مشاوره های این مراکز از افراد مجرب و آموزش دیده انتخاب می شود و داوطلبان می توانند با هزینه کم از مشاوره های این افراد بهره مند شوند.


وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از سو استفاده برخی افراد در انتخاب رشته عنوان کرد و گفت: انتخاب رشته منطقی و با توجه به علایق و توانمندی های داوطلبان از دیگر اهداف این برنامه است.

 

انتهای پیام/ز

انتخاب رشته داوطلبان کنکور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.