فرماندار شهرستان خلخال گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه فرش خلخال زمینه ایجاد اشتغال ۱۰۰۰ نفر از بیکاران و زنان سرپرست خانوار را با ارائه آموزش‌های لازم فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی فرماندار شهرستان خلخال افزود: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه فرش خلخال زمینه ایجاد اشتغال یک هزار نفر را برای بیکاران و زنان سرپرست خانوار را با ارائه آموزش‌های لازم و مورد نیاز فراهم می‌کند.

وی گفت: بهره‌گیری از دستمزد ماهانه و بیمه مشمولان تامین اجتماعی یکی دیگر از اقداماتی است که با هدف خدمات‌رسانی برای کسانی که مشتاق کار در این حوزه هستند در نظر گرفته شده که به همین منظور از مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه انتظار داریم زمینه حمایت از این سرمایه‌گذاران را به طور همه‌جانبه فراهم کنند.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به اقدامات سرمایه‌گذار دیگری در این شهرستان تصریح کرد: این سرمایه‌گذار نیز زمینه اشتغال 120 نفر را در حوزه پوشاک به صورت اجرای طرح پایلوت یک روستا یک محصول فراهم می‌کند که به طور حتم با اقدامات انجام یافته معضل بیکاری در شهرستان در حد قابل توجهی برطرف می‌شود.

بابایی بیان کرد:‌ یکی دیگر از راهکارهایی که برای توسعه شهرستان در دستور کار قرار گرفته توسعه بخش ورزشی و گردشگری منطقه با استفاده از ظرفیت‌های موجود آن است که به همین منظور احداث چمن مصنوعی استادیوم در اولویت قرار داده شده است که امیدواریم با افزایش اعتبارات در این حوزه بتوانیم به تمامی اهداف خود در ارتباط با رشد و توسعه منطقه دست یابیم.

وی افزود: یکی دیگر از اهدافی که از توسعه بخش ورزشی در نظر داریم این است که آسیب‌های اجتماعی را در شهرستان به حداقل برسانیم و با کاهش معضل اعتیاد برای سالم‌سازی جامعه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و مشکلات پیش روی خود را به حداقل برسانیم.

 

انتهای پیام/ع

سرمایه گذاری بخش خصوصی حوزه فرش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.