رئال مادرید 2 - منچستریونایتد 1/لوس بلانکوس فاتح سوپرجام اروپا شد

تیم رئال‌مادرید با برتری دو بر یک مقابل منچستریونایتد برای چهارمین بار فاتح سوپرجام اروپا شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دو تیم رئال مادرید، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و منچستر یونایتد، قهرمان لیگ اروپا از ساعت 23 و 15 دقیقه در چارچوب دیدار سوپر کاپ اروپا در ورزشگاه اسکوپیه مقدونیه به مصاف یکدیگر رفتند که کهکشانی ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک شیاطین سرخ را شکست دهند و قهرمان شوند.

یونایتد بازی را بهتر آغاز کردند و در همان ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما رفته رفته این تیم رئال بود که برتری خود را به حریف تحمیل کرد و در دقیقه 15 بهترین بخت را برای گلزنی از دست داد.سانتر ارسالی کروس با ضربه سر کاسمیرو همراه شد که این ضربه به تیرک دروازه منچستر یونایتد برخورد کرد.

در دقیقه 24 رئال به گل نخست رسید، سانتر دنی کارواخال از پشت محوطه جریمه به پشت خط دفاعی منچستر یونایتد ارسال شد که در موقعیتی مشکوک به آفساید، کاسمیرو در شرایطی نامتعادل دروازه شیاطین سرخ را باز کرد.

رئال مادرید 2 - منچستریونایتد 1/لوس بلانکوس فاتح سوپرجام اروپا شد

در ادامه، بازی بیشتر در میانه میدان ادامه داشت و هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی بر روی دروازه حریف ایجاد کردنداما در نهایت این نیمه با یک گل به سود شاگردان زیدان به پایان رسید.

 رئال مادرید نیمه دوم را بهتر آغاز و اولین موقعیت جدی آن ها توسط تونی کروس در دقیقه 47 ایجاد شد. شوت این هافبک آلمانی با واکنش زیبای داوید ده خیا راهی کرنر شد. 

در دقیقه 52 گل دوم کهکشانی ها به ثمر رسید. ایسکو روی همکاری با گرت بیل، در محوطه جریمه یونایتد صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

رئال مادرید 2 - منچستریونایتد 1/لوس بلانکوس فاتح سوپرجام اروپا شد

منچستریونایتد خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و روملو لوکاکو می توانست در یک دقیقه بعد، بار دیگر اختلاف را به حداقل کاهش بدهد اما ضربه او از مقابل دروازه رئال، به بیرون رفت.

دقیقه 62 منچستر اختلاف را کاهش داد.بعد از اینکه کیلور ناواس شوت نمانیا ماتیچ را به طور ناقص دفع کرد، لوکاکو با یک ضربه بغل پای ساده، توانست گل اول شیاطین سرخ را به ثمر برساند.

رئال مادرید 2 - منچستریونایتد 1/لوس بلانکوس فاتح سوپرجام اروپا شد

بعد از این گل یونایتدها تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند و برای زدن گل تساوی، حملات بیشتری روی دروازه رئال ترتیب دادند و موقعیت هایی نیز به دست آوردند که با بی دقتی و واکنش ها خوب ناواس از دست رفت.

در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود رئال به پایان رسید و این تیم برای چهارمین بار موفق به فتح سوپر جام اروپا شد.

انتهای پیام/

 رئال مادرید قهرمان سوپر کاپ اروپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامو
۰۹:۰۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
خوشحال شدم که ریال مادرید برد
Iran (Islamic Republic of)
اميرحسين
۰۲:۰۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
گل اول رئال اصلا مشكوك نبود و كاملا سالم بود.
آخرین اخبار