شاهرود;

رقابت کیک بوکسینگ بانوان در شاهرود به ایستگاه پایانی خود رسید

رقابت های کیک بوکسینگ بانوان استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار در شاهرود با حضور ۵۰ ورزشکار به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معصومه عرب اسدی نائب ریس هیئت ورزش های رزمی استان سمنان با بیان اینکه به مناسبت روز خبرنگار ۵۰ کیک بوکسینگ کار از چهار شهرستان استان سمنان در شاهرود به رقابت پرداختند گفت : در این مسابقات که در رده های سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان در سالن رزمی ورزشی کوثر برگزار شد، تیم شاهرود با کسب ۱۵ مدال طلا به عنوان تیم برتر این مسابقات شناخته شد.

 

وی افزود: پس از شاهرود تیم های دامغان با پنج طلا و گرمسار با سه طلا به ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 

نائب رییس هیئت ورزش های رزمی استان سمنان در ادامه بیان کرد: نفرات برتر این مسابقه به رقابت های کیک بوکسینگ انتخابی کشوری و عضویت در تیم استان سمنان راه پیدا می کنند.

 

عرب اسدی با اشاره به نامگذاری این رقابت ها به نام شهدای خبرنگار، بیان کرد: نقش خبرنگار در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم درباره کم و کیف اتفاقات جامعه در کنار حضور همیشه در صحنه ویژگی بارز خبرنگاران است که باید در جامعه مورد تقدیر قرار گیرند لذا در این رقابت ها و در کنار ورزشکاران از خبرنگاران حاضر دراین مسابقات تقدیر شد.


انتهای پیام / ه


رقابت های کیک بوکسینگ بانوان استان سمنان برگزار شد


منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار