یاسوج؛

بوستان غدیر شهر یاسوج افتتاح شد

شهردار یاسوج گفت: این بوستان با اعتبار پنج میلیارد و 170 میلیون تومان تکمیل و به بهره برداری رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   بوستان بزرگ غدیر یاسوج  با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی امنیتی، فرماندار بویراحمد و امام جمعه یاسوج به بهره برداری رسید.

شهردار یاسوج در این آیین گفت: این بوستان با اعتبار پنج میلیارد و 170 میلیون تومان تکمیل و به بهره برداری رسید.

محمد علی جاوید افزود: اعتبار این پارک از محل 50% درصد منابع عمرانی و 50درصد منابع داخلی شهرداری تامین شده است.

وی بیان کرد: در طول چهار سال این چهارمین پروژه در مقیاس شهری است که به بهره برداری می رسد و دو پارک محله ای به بهره برداری رسید و وعده ای که در خصوص ایجاد شش پارک و تکمیل و بهره برداری آن داده بودیم، عملی خواهیم کرد.

وی گفت:در سال 92 مشکلات زیادی در حوزه پارک ها در شهر یاسوج وجود داشت و امروز به لطف خدا با بهره برداری از این پارک های جدید مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

جاوید گفابراز داشت: میزان پارک های احداث شده ظرفیت یک شهر 400 هزار نفری را پاسخگو می باشد، اما کارهای تخصصی باید در حوزه پارک ها، دهکده تخصصی توریستی و پارک های محله ای انجام شود.

وی به آغاز عملیات اجرایی بوستان غدیر در آبان ماه سال 92 اشاره کرد و گفت : این پارک حد فاصل پل اول تا پل سوم بشار است و در گذشته محل نخاله های ساختمانی بود که قریب به دو ماه ماشین آلات شهرداری مشغول جمع آوری این نخاله ها شد.

شهردار یاسوج تصریح کرد: دو هزار و 130 متر طول دارد و 25 هزار متر مربع فضای سبز و 1700 متر رینگ دوچرخه‌سواری داریم و 28 چشمه دستشویی دارد و9500 متر پارکینگ دارد تمامی فضاهای شهربازی در پارک‌های مهرورزی و پارک ساحلی به آن انتقال داده می‌شود.

جاوید با انتقاد از اعضای شورای پنجم شهر یاسوج گفت: از روزی که اعضای شورای جدید شهر یاسوج انتخاب شده‌اند تاکنون 14 پروژه افتتاح شده که در هیچ کدام از آن‌ها شرکت نکرده‌اند که نمی‌دانم با ما قهر هستند و یا این که با مردم قهر هستند.

و ی گفت: امیدواریم که انتخاب اعضای جدید شورای شهر برگ زرینی در توسعه و پیشرفت شهر یاسوج باشد.

انتهای پیام/غ

انتقاد شهردار یاسوج از اعضای جدید شورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.