اردبیل؛

اختصاص 70 میلیارد ریال اعتبار به حوزه فرهنگی شهرستان مشگین‌شهر

۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای حوزه فرهنگی شهرستان در نظر گرفته شده که این اعتبار برای رشد و توسعه حوزه فرهنگی بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد فرماندار مشگین‌شهر در گردهمایی روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان با مهم خواندن فصل فرهنگ در اعتبارات اظهار داشت: امسال مبلغ 70 میلیارد ریال برای حوزه فرهنگی شهرستان مشگین‌شهر در نظر گرفته شده است که این اعتبار برای رشد و توسعه حوزه فرهنگی بسیار موثر است.

 وی در این گردهمایی با اهمیت خواندن نقش علما و روحانیون در اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی افزود: امروزه  گسترش شبکه‌های اجتماعی یک نیاز جدیدی را پیش روی مخاطبان باز کرده و چالش فرهنگی را در افکار عمومی خلق کرده است که امیدواریم با این اقدامات بتوانیم هر چه سریع‌تر به تمامی اهداف خود دست یابیم.

رحیمی‌زاد با تشریح ابعاد موج رسانه‌ای تصریح کرد: اصلی‌ترین راهکار مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی طبق تحقیقات انجام یافته و نتایج پژوهش‌ها در حوزه علوم اجتماعی تقویت باورهای دینی است و نیاز است این موارد به طور همه‌جانبه توسعه یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

فرماندار مشگین شهر گفت: امیدواریم در ارتباط با توسعه بخش فرهنگی، گردشگری و تفریحی شهرستان مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در ارتباط با منویات مقام معظم رهبری دست یابیم.

 

انتهای پیام/ع

حوزه فرهنگی شهرستان مشگین‌شهر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار