خوردبین: مطالبات ژوزه و دستیارانش به زودی پرداخت می شود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطالبات ژوزه و دستیارانش به زودی پرداخت می شود تا باشگاه با محرومیت مواجه نشود.

محمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بدهی 211 میلیاردی پرسپولیس مربوط به مدیران گذشته است که به علت پرداخت نشدن در موعد مقرر مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد کرده است.

او ادامه داد: مسئولان باشگاه به دنبال حل مشکلات مالی پرسپولیس هستند تا با محرومیت مواجه نشویم.  پرداخت مطالبات ژوزه و دستیارانش  در دستور کار قرار گرفته و هواداران نگران این موضوع نباشند.

خوردبین درباره بازی با نفت تهران تصریح کرد: برانکو نقاط ضعف و قوت تیم نفت تهران را به بازیکنان گوشزد کرد و آنها آماده این بازی هستند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل پرسپولیسی ها با یکدیگر در این بازی گفت: کادر فنی و بازیکنان نفت تهران سابقه بازی در پرسپولیس دارند و به نوعی جزء خانواده پرسپولیس به حساب می آیند. به هر حال همه ما با یکدیگر دوست هستیم اما در داخل زمین فقط برای موفقیت تیم خود بازی می کنیم.

او درباره وضعیت مصدومان و محرومان پرسپولیس در  بازی با نفت تهران گفت: علی علیپور یک جلسه محرومیت خود را گذرانده است و مشکلی برای همراهی تیم ندارد. همچنین محسن ربیع خواه مصدومیتش هنوز برطرف نشده است اما مابقی بازیکنان مصدومیتشان برطرف شده و مشکلی برای همراهی تیم ندارند.

سرپرست تیم پرسپولیس در پایان درباره زمان پرداخت پاداش ها خاطر نشان کرد: مسئولان باشگاه به دنبال تامین منابع مالی هستند تا پاداش پیروزی های اخیر را پرداخت کنند.

انتهای پیام/  

پرونده ژوزه و دستیارانش در باشگاه پرسپولیس

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار